دلدادگی زائران حسینی در محفل «بهار علوی در حرم حسینی»

نخستین شب از محفل بهار علوی در حرم حسینی با حضور انبوه زائران نوروزی در بین‌الحرمین کربلای معلی برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ - 21March 2018

دلدادگی زائران حسینی در محفل به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، اولین شب از محافل بهار علوی در حرم حسینی که هرساله با حضور جمع زیادی از وعاظ و ذاکرین خاندان عصمت و طهارت در بین‌الحرمین کربلای معلی برگزار می‌شود، با حضور استاد حاج غلامرضا سازگار رئیس هیات مدیره خانه مداحان برگزار شد.

در ابتدای این برنامه حجت‌الاسلام سید امیر عبدالملکى مسئول برگزاری محافل بهار علوی در حرم حسینی گزارشی از عملکرد سال گذشته این ستاد و نیز اهداف و برنامه‌هاى مورد نظر در محافل نوروزی امسال ارائه داد و سپس حجت‌الاسلام سیدجلال موسویان به ایراد سخنرانی پرداخت.

در ادامه برنامه استاد سازگار، حاج غلامرضا خالقی، حاج حسین عرب‌سرخی و حاج محسن فرخی به مداحی و ذکر فضایل و مناقب آل‌الله پرداختند.

این محافل نورانی ازشب اول ماه رجب که مصادف است با ولادت با سعادت امام محمد باقر (ع) لغایت شام رحلت شهادت‌گونه عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبرى (س) در نیمه رجب راس ساعت 11 به‌وقت کربلا در بین‌الحرمین برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های مهدویت برای زوار نوروزی اعتاب مقدسه، ارتقاء سطح علمی و معرفتی و بصیرت‌افزایی و نیز آشنایی هرچه بیشتر زوار با سیره اهل بیت (ع)، برگزاری کارگاه‌های خانواده و هنر زندگی منطبق با معیارهای اسلامى و ..... از اهداف ستاد برگزاری بهار علوی در حرم حسینی است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار