رییس سازمان بسیج کارمندان کشور خبر داد:

راه اندازی بانک جامع اطلاعاتی حلقه های شجره طیبه صالحین

رییس سازمان بسیج کارمندان کشور از راه اندازی بانک جامع اطلاعاتی حلقه های شجره طیبه صالحین در ادارات کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳ - 20September 2014

راه اندازی بانک جامع اطلاعاتی حلقه های شجره طیبه صالحین

  به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار سید صادق ناوندی با اشاره به پیروزی مردم مظلوم غزه و فلسطین بر رژیم کودک کش صهیونیستی، خاطرنشان کرد: بانک جامع اطلاعاتی حلقه های شجره طیبه صالحین در راستای کیفی سازی حلقه های صالحین و تحقق شبکه سازی واقعی نظام تربیتی صالحین، طراحی و راه اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: بانک جامع اطلاعاتی از مشخصات کامل سرگروه ها، مربیان، توانمندی و تخصص آنها، تحصیلات، جنسیت و سایر پارامترهای آماری تشکیل خواهد شد.

ناوندی با اشاره به فقدان چشم انداز بسیج کارمندان کشور گفت:  تبیین چشم انداز بسیج کارمندان کشور بسیار حائز اهمیت است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور تصریح کرد: چشم انداز بسیج کارمندان کشور باید با استفاده از تدابیر و فرمایشات امام راحل(ره) در خصوص این سازمان و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری که در سال 89 توسط در 26 بند، به عنوان سیاست های نظام اداری به سران قوا ابلاغ کرده اند و همچنین با ادبیات چشم انداز سازمان بسیج مستضعفین که مصوب مقام معظم رهبری است، تبیین شود.

وی افزود: تعداد بسیجیان کارمند و درصد آن نسبت به جامعه هدف، تعداد حلقه های صالحین، اعم از حلقه های صالحین مورد انتظار و حلقه های صالحین موجود و تشکیل شده، سلامت اداری با استفاده از آمار و تخلفات کارکنان دولت، میزان رضایت عمومی مردم از نظام اداری، صرفه جویی ها و میزان کاهش بودجه هایی که در سیستم اداری ایجاد می شود را از مهمترین موضوعات چشم انداز بسیج کارمندان کشور برشمرد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور، میزان مشارکت کارمندان بسیجی در اردوهای جهادی، امر به معروف و نهی از منکر و میزان بکارگیری  بسیجیان در بخش های مدیریتی کشور را از دیگر موضوعات چشم انداز بسیج کارمندان دانسته و اذعان داشت: در کارگروهی که این چشم انداز بررسی و تحلیل خواهد شد، باید یک چشم انداز متناسب با وضعیت فعلی کشور طراحی و تبیین شود که به تصویب مقامات ذی ربط نیز برسد تا اقدامات بعدی سازمان بر مبنای این چشم انداز انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها