ما توانستیم ۳۴۷/ مسؤول بسیج جامعه زنان:

دشمن از حرکت‌هایی چون راهیان‌نور هراس دارد

مسوول بسیج جامعه زنان گفت: دشمن از حرکت‌هایی چون راهیان‌نور هراس دارد و این حرکت بیانگر الگو خوب در تربیت فرزندان است.
کد خبر: ۲۸۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ - 22March 2018

دشمن از حرکت‌هایی چون راهیان‌نور هراس داردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، مینو اصلانی اظهارداشت: حرکت راهیان‌نور از عملیات بزرگ فرهنگی در کشور به حساب می‌آید که به وسیله این حرکت فرهنگ شهدا به نسل‌های چهارم و پنجم انتقال می‌یابد.

وی گستردگی حضور زنان در حرکت راهیان‌نور را ستودنی خواهد و افزود: همه ساله افزایش حضور زنان و بانوان در مناطق عملیاتی را مشاهده می‌کنیم.

مسؤول سازمان بسیج زنان گفت: زنان آن چنان که در دوران دفاع مقدس احساس وظیفه و حماسه‌آفرینی کردند، امروز نیز با حضور در یادمان‌های دفاع مقدس نسبت به خون شهدا احساس وظیفه دارند.

وی عنوان کرد: بانوان باید در تربیت فرزندان خود نقش‌آفرینی کنند تا آنها نیز نسبت به فرهنگ شهیدان آشنایی پیدا کنند.

اصلانی عنوان کرد: هدف دشمن در هشت سال دفاع مقدس این بود که نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط و تضعیف کند اما به هدف و آرزو خود نرسیدند و اکنون انقلاب اسلامی تولد ۴۰ سالگی خود را جشن گرفته است.

وی افزود: باید نسبت به تهاجم فرهنگی و نفوذ سیاسی دشمن مراقب بود، چرا که بر اساس کلام مقام معظم رهبری دشمنان را که از در بیرون کنیم، از پنجره وارد خواهند شد.

مسؤول سازمان بسیج زنان با تأکید بر اینکه دشمن از حرکت‌هایی چون راهیان‌نور هراس دارد، گفت: حرکت راهیان‌نور بیانگر الگو خوب در تربیت فرزندان است.

انتهای پیام/120

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار