ما توانستیم ۲۴۶/ فرمانده نیروی انتظامی اهواز:

زائران به توصیه‌های امنیتی نیروی انتظامی توجه کنند

فرمانده انتظامی اهواز با بیان اینکه زائران به توصیه‌های امنیتی نیروی انتظامی توجه کنند، افزود: زائران عزیز سعی کنند که در زمان مشخصی حرکت کنند تا برای آن‌ها در طول سفر مشکلاتی ایجاد نشود و حتی المقدور در طول سفر با مشخص کردن مراکز خرید و استراحتگاه‌ها به سفر امن کمک کنند.
کد خبر: ۲۸۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ - 22March 2018

زائران به توصیه‌های امنیتی نیروی انتظامی توجه کنندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، محمد صفری فرمانده نیروی انتظامی اهواز از تمهیدات انتظامی و ترافیکی ناجا برای سفر امن کاروان‌های راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: پرسنل نیروی انتظامی تامین امنیت را وظیفه خود می‌دانند و طرح ویژه‌ای در این خصوص ایجاد می‌شود تا کمترین آسیب به حرکت کاروان‌های راهیان نور وارد شود.

وی با بیان اینکه زائران به توصیه‌های امنیتی نیروی انتظامی توجه کنند، افزود: زوار عزیز سعی کنند که در زمان مشخصی حرکت کنند تا برای آن‌ها در طول سفر مشکلاتی ایجاد نشود و حتی المقدور در طول سفر با مشخص کردن مراکز خرید و استراحتگاه‌ها به سفر امن کمک کنند.

فرمانده انتظامی اهواز با بیان اینکه راهیان نور تداوم راه شهیدان است، اظهار کرد: مردم عزیز از حرکت راهیان نور به طور ویژه استقبال می‌کنند و شور و حال خوبی در این زمینه ایجاد می‌شود، اما بعضی از انسان‌های معلوم الحال که درک کاملی از راهیان نور ندارند مانع این نگاه و حرکت می‌شوند که این موضوع نباید لطمه‌ای به حرکت راهیان نور وارد کند.

صفری راهیان نور را احیا کننده خاطرات شهدا دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی شهرستان اهواز افتخار می‌کند که به حرکت راهیان نور و زائرین خدمت کند.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار