ما توانستیم ۳۵۰/ رئیس حوزه‌های علمیه سراسر کشور:

حوزه‌های علمیه باید در ترویج فرهنگ شهادت در جامعه تلاش کنند

آیت الله اعرافی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه باید در ترویج فرهنگ شهادت و نهادینه سازی آن در جامعه تلاش کنند، اظهار کرد: حوزه‌های علمیه باید در متن برنامه‌های خودشان به تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن دفاع مقدس توجه کنند.
کد خبر: ۲۸۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ - 22March 2018

حوزه‌های علمیه باید در ترویج فرهنگ شهادت در جامعه تلاش کنندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، آیت الله علیرضا اعرافی رئیس حوزه‌های علمیه سراسر کشور اظهار داشت: تماشای آثار عینی و باقی مانده از دفاع مقدس و جهاد در راه خدا تاثیر بسزایی در روحیه اقشار مختلف مردم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه راهیان نور تاریخ دفاع مقدس را حفظ می‌کند، افزود: راهیان نور در حقیقت برای این است که تاریخ محفوظ بماند و نسل‌های آینده بدانند که رزمندگان با مجاهدت‌ها و تلاش‌های خود کشور را از دست بیگانه نجات دادند.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه امتداد راه شهدا در راهیان نور تجلی پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: نسل جوان امروز اگر بخواهد این سعادت، استقلال و عظمت به جا مانده از شهدا را برای خود صیانت کند باید پیرو همان راهی باشد که شهدا جان خود را در راه آن فدا کرده‌اند و عزت و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

 وی در پایان با بیان اینکه حوزه‌های علمیه باید در ترویج فرهنگ شهادت و نهادینه سازی آن در جامعه تلاش کنند، عنوان کرد: حوزه‌های علمیه باید در متن برنامه‌های خودشان به تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن دفاع مقدس توجه کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار