ما توانستیم ۳۵۹/ حمید رسایی در جمع زائرین زائرین راهیان نور:

جهاد امروز «حمایت از کالای ایرانی»/ اگر جنس خارجی تهیه نکنیم جا پای شهدا گذاشته‌ایم

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز جهاد «حمایت از کالای ایرانی» است، گفت: اگر به قدری توان داشتیم که بر خانواده‌هایمان تأثیر بگذاریم که جنس خارجی تهیه نکنیم، جا پای شهدا گذاشته‌ایم.
کد خبر: ۲۸۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱ - 22March 2018

جهاد امروز «حمایت از کالای ایرانی» / اگر جنس خارجی تهیه نکنیم جاپای شهدا گذاشته‌ایمبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «حمید رسایی» نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع زائرین راهیان نور مسجد جامع خرمشهر اظهار داشت: مسجد جامع خرمشهر که نماد مقاومت است به خون شهدا و رزمندگان آغشته شده است.

وی با اشاره به پیام امام خمینی (ره) ادامه داد: حضرت امام (ره) در یک پیام تاریخی فرمودند: «قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها و نوکران آنان مطمئن باشند که اگر خمینی یکه وتن‌ها هم بماند به راه خود که راه مبارزه با کفر و ظلم و شرک و بت‌پرستی است ادامه می‌دهد و به یاری خدا در کنار بسیجیان جهان اسلام، این پابرهنه‌های مغضوب دیکتاتورها، خواب راحت را از دیدگان جهانخواران و سرسپردگانی که به ستم و ظلم خویشتن اصرار می‌نمایند سلب خواهد کرد.»

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: شاید جمله‌ای زیباتر از این جمله نسبت به بسیج و بسیجی وجود نداشته باشد. چه طور ممکن است امام (ره) به همراه بسیجیان تنها باشد! این جمله امام خمینی بدین معنی است که ایشان خودشان را با بسیج یکی می‌دانست.

حجت‌الاسلام رسایی با تاکید بر اینکه بسیجی یک تفکر است، گفت: تفکر بسیجی خرمشهر را آزاد کرد و کشور را به استقلال رساند. یعنی تفکری که تکلیف گراست. امام فرمودند‌،‌ «باید محاصره خرمشهر شکسته شود و این توسط تفکر بسیجی انجام شد.

وی تصریح کرد: وقتی مسجد خرمشهر را به عنوان نماد قرار می‌دهید و آرزوی همراهی با شهید جهان‌آرا را دارید بدانید امروز نیز میدان، میدان جهاد است. آن روز‌ها میدان سخت بود، ولی امروز میدان چیز دیگری است و نائب امام زمان (عج) فرمان دیگری داده است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز جهاد «حمایت از کالای ایرانی» است. اگر به قدری توان داشتیم که بر خانواده خودمان تأثیر بگذاریم که جنس خارجی تهیه نکنیم جاپای شهدا گذاشته‌ایم. جهاد امروز این این که اجازه ندهیم حرف نائب امام زمان (عج) بر زمین بماند.

حجت‌الاسلام رسایی خاطر نشان کرد: ملی‌گرا‌ها حرف از ملیت می‌زنند در حالی که برند خارجی را تبلیغ می‌کنند و بسیجیان را بخاطر استفاده از کالا‌های ایرانی مسخره می‌کنند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار