علی حسنی‌پور به دفاع پرس خبر داد؛

کتاب «لاله‌های گلستان» به زودی رونمایی می‌شود

نویسنده جوان دفاع مقدس گفت: کتاب لاله‌های گلستان شامل زندگی‌نامه ۵۰ تن از شهدای والامقام منطقه گلستان اهواز به زودی رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۲۸۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳ - 22March 2018

کتاب «لاله‌های گلستان» به زودی رونمایی می‌شود«علی حسنی‌پور» فعال فرهنگی و نویسنده جوان دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس از انتشار نخستین کتاب خود خبر داد و اظهار کرد: کتاب «لاله‌های گلستان» شامل زندگی‌نامه ۵۰ تن از شهدای والامقام منطقه گلستان اهواز به زودی رونمایی می‌شود.

وی افزود: این کتاب در بردارنده زندگی‌نامه و وصیت‌نامه ۴۰ شهید دفاع مقدس و ۱۰ شهید مدافع حرم منطقه گلستان اهواز است. شهید حبیب جنت‌مکان، شهید علی‌محمد قربانی، شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر، شهید داوود نریمیسا، شهید عباس کردونی، از جمله این شهدا هستند.

به‌گفته این نویسنده جوان، همچنین زندگی‌نامه شهید محمدرضا علیخانی، شهید فرامرز رضازاده، شهید مجید محمدی، شهید حسن حزباوی و شهید سید جاسم نوری از دیگر شهدای مدافع حرم خوزستان نیز در این کتاب منتشر شد.

حسنی‌پور گفت: زندگینامه سرداران دفاع مقدس از جمله شهید غلامعلی شریفی، شهید سعید کوتی، شهید محمدرضا آزادی، شهید سیدطاهر موسوی و شهید عبدالمجید کردونی نیز در این کتاب درج شد.

این نویسنده جوان دفاع مقدس با اشاره به اینکه کار گردآوری این مجموعه ۲ سال به طول انجامید، گفت: از تابستان سال ۹۴ کار جمع‌آوری زندگینامه و وصیتنامه شهدای این منطقه را آغاز نمودیم و به لطف و مدد شهدا در تابستان سال ۹۶ این کتاب را چاپ کردیم و بنا داریم در آینده نزدیک جلد دوم این کتاب را نیز به چاپ برسانیم.

حسنی‌پور بیان کرد: در حال حاضر در حال نگارش کتاب شهید مدافع حرم حمیدرضا فاطمی‌اطهر هستم و امیدوارم این کتاب تا تابستان سال آینده به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه از کتاب‌های دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم حمایت نمی‌شود، گفت: تمام هزینه‌های چاپ این کتاب‌ها را به صورت شخصی پرداخت کردم.

این فعال فرهنگی افزود: در آینده قصد دارم زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهدای عرب استان خوزستان را گردآوری کنم.

حسنی‌پور در پایان گفت: از خانواده‌های معزز شهدا و دوستان عزیزی که بنده را در گردآوری این مجموعه یاری کردند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها