ما توانستیم ۳۶۱/

ورود فرمانده کل ارتش جهت بازدید از مناطق راهیان نور به خوزستان

در دومین روز از آغاز سال نو، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی برای بازدید از مناطق راهیان نور وارد خوزستان شد.
کد خبر: ۲۸۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱ - 22March 2018

ورود فرمانده کل ارتش جهت بازدید از مناطق راهیان نور به خوزستانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در دومین روز از آغاز سال نو، فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی برای بازدید از مناطق راهیان نور وارد خوزستان شدند.

وی در فرودگاه اظهار داشت: قراردادن مسائل فرهنگی و طراحی و معماری ویژه و همچنین مهندسی پاسخگوی راهیان نور از اولویت هاست. آمادگی برای پذیرایی از زائران، از یکسو و کیفی سازی خدمات و دقت در بیان خاطرات و مخاطرات آن دوران از سوی دیگر بدون غلو، تحریف و دوری از فراموشی جزو این اولویت هاست.

سرلشکر موسوی افزود: فعالیت‌های راهیان نور دستوری نیست، بلکه دلی و عاشقانه است، اما به این معنا نیست که تجربیات سال‌های گذشته را نادیده گرفته و از نظارت غافل شد. به همین منظور بازدید مستمر از یادمان ها، کنترل گویش ها، پوشش ظاهری و نحوه بیان از یک طرف، استفاده درست از مکان روایت و دیگر فنون بایسته مورد انتظار است.

فرمانده کل ارتش گفت: از قرارگاه راهیان نور ارتش انتظار دارم ضمن حضور مستمر بر اجرای سریع، صحیح و دقیق آنچه طراحی کرده نظارت کند.

لازم به ذکر است پیش از حضور فرمانده ارتش از سامانه فرماندهی ابتدا معاون هماهنگ کننده ارتش امیر سیاری ضمن حضور در منطقه از یادمان‌ها و نمایشگاه‌های منطقه بازدید و از روند کار اطمینان حاصل کرد.

سپس فرماندهان نیروی هوایی، امیر شاه صفی، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، امیر اسماعیلی،فرمانده نیروی دریایی، امیر خانزادی و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور امیر سیفی در منطقه حضور یافتند و روند کار را بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار