سردار سنایی‌راد:

توسعه دفاعی ایران بهترین الگو برای سایر حوزه‌های اقتصادی کشور است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توسعه قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران که در سایه‌سار اعتماد به نیروی جوان و با انگیزه حاصل شده و امروز در سطح جهانی شناخته شده است، می‌تواند بهترین الگو برای سایر حوزه‌های اقتصادی کشور باشد.
کد خبر: ۲۸۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ - 23March 2018

توسعه دفاعی ایران بهترین الگو برای سایر حوزه‌های اقتصادی کشور استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار رسول سنایی‌راد معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پیشرفت اقتصادی به شرطی که برآمده از باور‌های انقلابی باشد قابل دستیابی است، اظهار کرد: ملتی که می‌تواند موشک‌های راهبردی گوناگون را با بُرد‌های کوتاه، متوسط و بلند، طراحی و تولید کند قطعا می‌تواند شکوفایی اقتصادی را با بهره‌گیری از دستورات و الزامات اقتصاد مقاومتی به دست آورد.

وی افزود: توسعه قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران که در سایه‌سار اعتماد به نیروی جوان و با انگیزه حاصل شده و امروز در سطح جهانی شناخته شده است، می‌تواند بهترین الگو برای سایر حوزه‌های اقتصادی کشور باشد.

سردار سنایی‌راد گفت: همانگونه که ما در توسعه صنایع دفاعی توانستیم خودمان را از نقطه صفر به اوج مرز‌های فناوری برسانیم، یقینا با اعتماد به نیروی جوان و بها دادن به تولید داخلی خواهیم توانست شکوفایی اقتصادی کشور را محقق کنیم.

منبع: میزان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار