ما توانستیم ۳۸۹/ جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران:

راهیان نور مکان عاشقانه‌های مردانی از جنس نور و خداست

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: راهیان نور مکان عاشقانه‌های مردانی از جنس نور و خدا است.
کد خبر: ۲۸۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ - 24March 2018

راهیان نور مکان عاشقانه های مردانی از جنس نور و خدا است/ بعضی از مسئولین اهمیت راهیان نور را درک نکردند«حسین محمدرضایی» جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در مازندران، حضور در راهیان نور را عشق و فعالیت در این مسیر را کار دل دانست و اظهار داشت: راهیان نور مکان عاشقانه های مردانی از جنس نور و خداست که به جایی رفتند که حقشان بوده است.

محمدرضایی با بیان اینکه حرکاتی که جوانان ما در ابتدای انقلاب انجام دادند و در مقابل دشمن قرار گرفتند امروز هم همان فضا حاکم است، خاطرنشان کرد: امروز دشمن از روش های دیگری برای از بین بردن انقلاب استفاده می کند.

این مسئول با اشاره به اینکه دین زدایی از ابتدای شکل‌گیری اسلام بود، عنوان کرد: از همان زمان دشمن در تلاش بود تا جامعه مسلمین را به قبل از اسلام برگرداند و به سمت بی دینی سوق دهد.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: جوانان با حضور در راهیان نور با شهدا هم قسم می شوند و به دنبال پیروی از راه و سیره شهدا هستند.

وی ادامه داد: وقتی که خط شهدا در جامعه ما وجود دارد قطعا شیعه مثل همیشه شکست ناپذیر خواهد بود.

این مسئول بیان داشت: ملت شیعه همیشه سربلند هستند و بارها مقابل دشمنان تا دندان مسلح پیروزی های بزرگ کسب کردند.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران از فرهنگ مجاهدت و شهادت برای پیشرفت و رشد انقلاب در همه زمینه ها یاد کرد و گفت: همه ساله تعداد بسیاری از مردم ولایتمدار مازندران در سفرهای راهیان نور شرکت می‌کنند و این استان یکی از استان‌های سرآمد در بحث راهیان نور است.

محمدرضایی از حضور حداکثری جوانان مازندرانی در مناطق عملیاتی جنوب کشور یاد کرد و گفت: سپاه کربلا در حد توان شرایط را برای میزبانی مناسب از زائران و مسافران فراهم کرده است.

وی فلسفه اردوهای راهیان نور را آشنا شدن با مشکلات رزمندگان که در شرایط بسیار سخت و بدون امکانات جنگیدند عنوان کرد و گفت: جوانان با حضور در راهیان نور و آشنایی با مشکلات و سختی ها خود را برای رویارویی با دشمن و سختی های زندگی آماده می کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه امسال برنامه های فرهنگی در اردوهای راهیان نور بیشتر شده است، یادآور شد: همچنین شاهد افزایش سطح کیفی برنامه ها هستیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران ابراز امیدواری کرد: با همراهی و همکاری مسئولان و دلسوزان نظام فضای بهتری برای جوانان ایجاد شود تا بتوانیم آرمان‌های شهدا را به نسل جوان منتقل کنیم.

محمدرضایی با بیان اینکه در زمان جنگ، ملت ایران و نیروهای نظامی با هم متحد شدند و به پیروزی‌های بزرگ دست یافتند، گفت: در جنگ فرهنگی همه جانبه که از سوی دشمن صورت گرفت مسئولان و مردم همه با یکدیگر باید پای کار بیایند و مشکلات فرهنگی و اقتصادی جامعه را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه از مسئولانی که در بحث برگزاری اردوهای راهیان نور همکاری نمی کنند گله‌مند هستیم، اضافه کرد: برخی از مسئولان و نهادها بودجه و زیرساخت های لازم را دارند اما کمک نمی‌کنند و شاید هنوز اهمیت راهیان نور را درک نکردند.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم مسئولانی که سفرهای مختلف رفتند یک بار به مناطق عملیاتی جنوب کشور سفر کنند تا اهمیت راهیان نور را درک کنند.

این مسئول در پایان از جوانان برای حضور در راهیان نور دعوت کرد و متذکر شد: جوانان با حضور در این مکان درسهایی از جوانان انقلاب و دفاع مقدس کسب می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار