تاکنون آن‌طور که در شأن شهداست عمل نشده است

همرزم شهید کاظم ربطی گفت: تاکنون اقدامات انجام شده به گونه‌ای نبوده است که بتواند شایسته‌ی مقام شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها باشد.
کد خبر: ۲۸۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ - 23March 2018

تاکنون آن‌طور که در شأن شهداست عمل نشده استرضا روح‌نواز در حاشیه‌ی دیدار با خانواده‌ی این شهید در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در رابطه با اقدامات انجام شده در راستای حمایت از خانواده‌های شهدا از سوی مسئولان اظهار داشت: تاکنون اقدامات انجام شده به گونه‌ای نبوده است که بتواند شایسته‌ی مقام شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها باشد.

روح‌افزا با اشاره به دیدار جامعه‌ی قرآنی با خانواده‌های شهدا، افزود: مثلا همین موضوع دیدار با خانواده‌های شهدا از سوی مسئولان ۳۵ سال دیر اتفاق افتاده است و ما در این زمینه تأخیر داشته‌ایم.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر شهیدی را معرفی می‌کنیم که ۳۵ سال پیش به درجه‌ی شهادت نائل شده است. چرا نباید این شهید به نسل جدید زودتر معرفی شود؟

این همرزم شهید بیان کرد: متاسفانه ما مینشینیم تا بحران جوانانمان را فراگیرد آن وقت دنبال چاره‌اندیشی و معرفی الگوهای شاخصی چون شهدا هستیم.

روح‌افزار همچنین در رابطه با اقدامات صدا و سیما در بحث حمایت از شهدا و خانواده‌هایشان گفت: بنده معتقدم صدا و سیما نیز به صورت چشمگیری در این زمینه اقداماتی انجام نداده است.

وی افزود: لازم است تا گروه‌های ارشادی در صدا و سیما فاصله‌ای که بین نسل شهدا با نسل امروز است را برطرف کنند و در شناسایی شهدا و شناخت ابعاد مختلف زندگی آن‌ها اقدامات اساسی‌تری انجام دهیم.

همرزم شهید کاظم ربطی در پایان بیان کرد: متاسفانه امروزه صدا و سیما ترویج اشرافی‌گری می‌کند که باید توجه داشت همین موضوع باعث فاصله گرفتن از شهدا و روحیات انقلابی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار