ما توانستیم ۳۷۴/ سرلشکر موسوی در جمع خبرنگاران:

حضور مردم در راهیان نور نشان دهنده قدرشناسی از ایثارگران است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور مردم در سرزمین‌های نور را نشانه‌ی قدرشناسی آنان از مجاهدت‌ها و حماسه آفرینی‌های شهدا و ایثارگران دانست.
کد خبر: ۲۸۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ - 23March 2018

حضور مردم در راهیان نور نشان دهنده قدرشناسی از ایثارگران استبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در حاشیه بازدید از یادمان های دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر سال حضور مردم در راهیان نور افزایش می یابد و چشم گیرتر می شود؛ به این دلیل که زائران هر آنچه را در این سرزمین دیده اند را به دیگران انتقال می دهند و آنان نیز مشتاق می شوند تا در این مناطق حضور پیدا کنند.

وی افزود: حضور مردم در راهیان نور نشان می دهد که مردم ما قدرشناس هستند و از آنانی که در هشت سال دفاع مقدس سلامت خود را به خطر انداختند، خانواده خود را ترک کردند و هستی خود را فدای اقتدار ملت ایران اسلامی کردند، تجلیل می کنند.

فرمانده کل ارتش گفت: مناطق عملیاتی هشت سال دوران دفاع مقدس، مناطق مقدسی است و با دیگر سرزمین ها متفاوت است. در این مناطق امکان استجابت دعا بالاست.

امیر موسوی خاطرنشان کرد: ما نیز به این سرزمین ها آمدیم تا یاد و خاطره شهدا و حماسه آفرینی های آنان را گرامی بداریم و از آنان مدد بجوییم تا در سال ۹۷ با قدرت کارها و امور را به پیش ببریم و شاهد افزایش اقتدار ملت و توان دفاعی کشورمان باشیم.

انتهای پیام/ ۲۱۱

نظر شما
پربیننده ها