عبدالملک بدرالدین: سعودی‌ها و آمریکایی‌ها به دنبال سیطره بر ما هستند

دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت: سعودی‌ها، آمریکایی‌ها و مزدوران آن‌ها، به دنبال سیطره بر ملت یمن به روش بردگی هستند.
کد خبر: ۲۸۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱ - 23March 2018

آغاز سخنرانی عبدالملک بدرالدین در سومین سالروز مقاومت در مقابل جنایات سعودیبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سخنرانی سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن لحظاتی پیش به مناسبت جمعه اول ماه مبارک رجب و چهارمین سالروز تجاوز نظامی عربستان به این کشور آغاز شد.

وی در ابتدای سخنرانی خود به این روز تاریخی اشاره کرد که شمار زیادی از یمنی‌ها در اولین جمعه رجب اسلام آوردند.

الحوثی با اشاره به این که اسلام آوردن یمنی‌ها داوطلبانه و آگاهانه بود، اظهار داشت: یمنی‌ها از لحظه ظهور دین اسلام در شبه جزیره عربستان برای این دین فداکاری و جان فشانی کرده اند.

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه مردم یمن در مرحله حساسی به سر می‌برند، بر ضرورت الهام از این روز تاریخی جهت حفظ هویت اسلامی یمن و نهادینه شدن آن تأکید کرد.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه امت اسلامی و مردم یمن، هدف از این جنگ را سیطره کامل دشمن بر انسان و دور کردن او از ارزش‌های اخلاقی است.

الحوثی در ادامه تأکید کرد: «اگر دشمن  بر ما سیطره یابد این بدین معناست که نبرد را به نفع خود به پایان برده است».

رهبر جنبش انصارالله خطر گروه‌های تکفیری را گوش زد کرد و گفت که این گونه گروه‌ها با هویت سیاسی و اعتقادی اسلام دشمنی دارند.

وی اظهار داشت که ایمان بر اساس روش تکفیری ایمانی دروغین بوده و ابزاری برای تخریب تصویر آزادی‌خواه و تمدنی اسلام است.

وی به نفوذ فرقه بهائیت در یمن اشاره کرد و گفت که این فرقه از سوی غرب حمایت می‌شود و هنگامی که دولت اقدام‌هایی علیه آن اتخاذ می‌کند، انگلیس‌ها، آمریکایی‌ها و غرب اعتراض می‌کنند.

بدرالدین الحوثی به حمایت‌های رژیم اسرائیل از فرقه بهائیت اشاره کرد و گفت که این رژیم با هدف انتشار بهائیت به آن اجازه داده است کاملا آزادانه هرگونه تحرکی خواست انجام دهد.

رهبر انصارالله یمن از مقاومت مردم این کشور در برابر تجاوز نظامی عربستان در طول سه سال گذشته تقدیر و تشکر کرد و از یمنی‌ها خواست به پاسداشت 3 سال استقامت در برابر تجاوزگری عربستان در میدان «سبعین» صنعاء، پایتخت یمن و علیه متجاوزان راهپیمایی کنند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار