ما توانستیم ۳۸۲/ مسئول سازمان بسیج طلاب مازندران خبر داد؛

اعزام 320 کاروان روحانی مازندران به اردوی راهیان نور

مسئول سازمان بسیج طلاب مازندران گفت: در برنامه‌ریزی صورت گرفته اعزام 320 کاروان روحانی مازندران به راهیان نور پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۲۸۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ - 24March 2018

اعزام 320 کاروان روحانی مازندران به راهیان نورحجت‌الاسلام «محسن کاتبی» مسئول سازمان بسیج طلاب استان مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در ساری، از حرکت عظیم فرهنگی معنوی راهیان نور در محلات خبر داد و اظها داشت: در جلسات ستاد راهیان نور ستاد سپاه کربلا به خاطر اینکه در رشد و تعالی زائرین محترم بتوانیم نقش موثری ایفا کنیم مقرر شد که همراه هر اتوبوس از کاروان زائران به راهیان نور یک روحانی هم اعزام شود تا بتواند آن نقش فرهنگی، معنوی و محتوایی این همایش عظیم و این کار بزرگ فرهنگی را دنبال بکند.

وی از تاثیر‌گذاری اردوی دانش آموزی در سطح مدارس استان و حضور پر رنگ روحانیون در سفر خبر داد و گفت: سال 96 یکی از دوره‌های خوب، پر رونق و پر از معنویت سفر راهیان نور برای دانش آموزان بود که منشا برکات و خیرات زیادی بود.

این مسئول به نقش روحانیت در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: در دفاع مقدس روحانیت در راستای ارتقاء معنوی رزمندگان اسلام نقش کلیدی و موثر داشت.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان مازندران به نقش مبلغین روحانی خواهر در اعزام خواهران اشاره کرد و افزود: در صورت عدم حضور این قشر آن اثر لازم را که باید مطلوب باشد شاید به دست نیاوریم.

کاتبی ادامه داد: در برنامه‌ریزی که صورت گرفته تا پایان اعزام راهیان نور محلات قریب به 320 کاروان در قالب 320 اتوبوس پیش‌بینی شده و این رقم احتمال افزایش هم دارد.

وی همچنین از پیش‌بینی اعزام یک مبلغ روحانی برای هر اتوبوس و اتوبوس هایی که زائرین آن خواهر هستند، خبر داد و گفت: تاکنون قریب به 160 روحانی اعزام شدند.

این مسئول از رضایت مسئولین ستاد اردویی مستقر در اندیمشک و خرمشهر در خصوص این دوره اعزام خبر داد و گفت: این دوره از اعزام دوره فوق العاده خوب و بسیار پر معنویت و پر باری بود که حضور روحانیون بسیار پررنگ به چشم می آمد.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان مازندران در پایان بر لزوم ادامه دادن همین روند تاکید کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم آن اثر معنوی و فرهنگی که در راستای ارتقای بنیه معنوی زائران نسل جوان را داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار