کتاب «رویکردهای معاصر در معرفت‌شناسی دینی» منتشر شد

کتاب «رویکردهای معاصر در معرفت‌شناسی دینی»، مجموعه مقالات «آر. داگلاس گایوت» و «برندن اسویتمن» با ترجمه «هاشم مروارید» از سوی «نشر نی» منتشر شد.
کد خبر: ۲۸۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ - 24March 2018

کتاب «رویکردهای معاصر در معرفت‌شناسی دینی» منتشر شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، کتاب «رویکردهای معاصر در معرفت‌شناسی دینی» ترجمه مجموعه منتخبی از مقالات در زمینه معرفت‌شناسی دینی است که دو تن از فیلسوفان دین آن‌ها را گردآوری و ویرایش کرده‌اند.

این مجموعه شش بخش دارد که هر بخش به یک رویکرد درباره توجیه باور دینی اختصاص داده شده است. در هر بخش ابتدا سه مقاله رویکرد مورد نظر را توضیح می‌دهد و از آن دفاع می‌کند، سپس مقاله آخر از رویکرد مذکور انتقاد می‌کند.

از امتیازات این مجموعه جامعیت آن در گردآوری رویکردهای مختلف، سوگیری نکردن به نفع یک رویکرد مشخص، برجسته بودن نویسندگان مقالات، و وجود کتاب‌نامه‌های جامع در انتهای هر بخش است.

علاوه بر مقالات ترجمه‌شده، مقاله‌ای با عنوان «مروری بر رویکردهای معاصر در معرفت‌شناسی دینی» به قلم مترجم در آغاز کتاب آمده است که با مطالعه آن می‌توان دیدی کلی نسبت به این رویکردها پیدا کرد.

کتاب «رویکردهای معاصر در معرفت‌شناسی دینی»، مجموعه مقالات «آر. داگلاس گایوتب» و «برندن اسویتمن» با ترجمه «هاشم مروارید» در ۷۱۰ صفحه به قیمت ۶۵هزار تومان ازسوی «نشر نی» منتشر شد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها