در گفت‌وگوی دفاع پرس با قربانی مطرح شد؛

ماجرای عنایت شهدا به دیدار‌های جامعه قرآنی

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ به ۲ خاطره از حضور جامعه قرآنی در منزل شهدا و عنایت شهدا اشاره کرد.
کد خبر: ۲۸۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ - 24March 2018

 ماجرای عنایت شهدا به دیدار‌های جامعه قرآنی«رحیم قربانی» رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اشاره به برنامه های این سازمان در سال 96 اظهار داشت: از سال 92 در جهت شناسایی شهدای حافظ، قاری و فعال قرانی ستاد شهدای قرآنی آغاز به کار کرد که بیش از 300 شهید در تهران و 1500 شهید قرانی در کشور شناسایی شدند.

وی افزود: پنجمین دوره همایش سالانه سوره های سرخ در دی ماه برگزار شد. در این مدت بیش از 180 مستند از شهدای قرانی در صدا و سیما پخش و 268 دیدار با خانواده های شهدا در سال 96 انجام شد که به عنوان حسن ختام دیدارها در جوار حرم باصفا و مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی به دیدار خانواده شهید «هاشم سلیمی» رفتیم.

قربانی تصریح کرد: تولید نماهنگ، نرم افزار و 2 جلد کتاب از جمله اقدامات ما بود تا حداقل ادای دینی به ساحت شهدا و خانواده های آنان کرده باشیم.

وی به خاطره یکی از دیدارهای سال گذشته با خانواده شهدا اشاره کرد و بیان داشت: منزل شهیدی رفته بودیم که خواهر شهید تعریف کرد هر زمان ناراحت می شدم از برادرم می خواستم برایم قران بخواند. همان روز حضور ما در منزل شهید اتفاقی برای این خواهر افتاد که موجب ناراحتی این خواهر شده بود لذا این خواهر حضور ما را توفیقی دانست که از طرف برادر اتفاق افتاده است.

قربانی تصریح کرد: به دیدار خانواده دیگری رفتیم که مادر تعریف کرد پیش از این در خواب دیده بود که این جمع به منزلمان می آید و شهید اطلاع داده بود که در این مهمانی حضور پیدا می کند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار