افزایش ۱۲ درصدی سفرها در نوروز/ اصفهان، تهران و آذربایجان غربی استان‌های پر تصادف شدند

جانشین رییس پلیس راهور ناجا از آغاز موج نخست بازگشت و موج دوم آغاز سفرهای نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۲۸۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ - 24March 2018

افزایش ۱۲ درصدی سفرها در نوروز/اصفهان، تهران و آذربایجان غربی استان‌های قرمز تصادفاتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار امیری اظهار داشت: امروز تقارن 2 موج رفت و بازگشت سفرها کار پلیس را دشوار می‌کند و توصیه می‌کنیم رانندگان صبر و حوصله بییشتری داشته باشند.

وی با اشاره به رشد 12 درصدی سفرها در نوروز انسال گفت: طی 8 روز طرح نوروزی 5 استان قزوین، گیلان، مازندران، قم، خراسان رضوی و فارس بیشترین ترددها را داشته‌اند.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا به تصادفات سومین روز فروردین اشاره کرد و افزود: روز گذشته 15 فقره تصادف فوتی و 360 فقره تصادف جرحی رخ داد که در پی آنها 18 تن کشته و 480 تن مجروح شدند. بدین ترتیب در سومین روز سال نو هر 2 ساعت 1.5 نفر کشته و 40 تن مجروح شده‌اند که جا دارد رانندگان بیش از پیش رعایت کرده و نوروز خود را تلخ نکنند.

وی با بیان این که بیشترین تصادفات سومین روز فروردین در استان‌های اصفهان، تهران و آذربایجان غربی رخ داده است گفت: همچنان در این روز واژگونی که عمدتا ناشی از خستگی و خواب آلودگی است با 42 درصد بیشترین سهم را در تصادفات فوتی و جرحی به خود اختصاص داد به شکلی که 80 فقره تصادف از شکل واژگونی در روز گذشته داشتیم.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا در پایان به رانندگان توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی با توجه به محدودیت ظرفیت جاده و موج بالای سفرهای نوروزی حتما با صبر و حوصله رانندگی کرده و از شتاب و عجله به طور جدی خودداری کنند.

انتهای پیام/ 191

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار