پیشکسوت دفاع مقدس:

فرزندانم باید بدانند که در این خاک مقدس چه خون‌های پاکی ریخته شده است

پیشکسوت دفاع مقدس گفت: خانواده ام را همراه کردم تا فرزندانم بدانند که چه خون‌ها ریخته شد و چه جوانانی ایثار کردند تا این آب و خاک به دست اهریمن نیفتد.
کد خبر: ۲۸۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ - 24March 2018

فرزندانم باید بدانند که در این خاک مقدس، چه خون های پاکی ریخته شده است«ناصر صادقی» از رزمندگان دفاع مقدس در حاشیه بازدید از مناطق عملیاتی جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس از خوزستان اظهار داشت: اهل شهرستان اهر استان آذربایجان غربی هستم و بعد از 31 سال دوباره به خوزستان آمدم تا خاطرات آن دوران مقدس برایم تداعی شود.

این رزمنده پیشکسوت ادامه داد: سال 1366 در حالی که نیروی ژاندارمری بودم وارد آبادان شدم و در گردان موسی بن جعفر (ع) افتخار خدمت سربازی عایدم شد و در حفاظت خط نفت و در امتداد آن حصر آبادان مشغول به پاسداری از خاک مقدس میهنم شدم.

به برکت وجود راهیان نور و حضور اقشار مختلف مردم در مناطق عملیاتی جنوب و بخصوص در خوزستان، خانواده را مجاب کردم که همراهی‌ام کنند تا خاطرات دوران جنگ و فضاهایی که حضور داشتم را برایشان روایت کنم تا فرزندانم بدانند که چه خون‌‌ها ریخته شد و چه جوانانی ایثار کردند تا این آب و خاک به دست اهریمن نیفتد.

خانواده صادقی که وی را همراهی می‌کردند نیز با ابراز علاقه شدید به حضور در مناطق عملیاتی بر ضرورت وجود کاروان‌های راهیان نور تاکید کردند و خواستار حضور همه خانواده ها در این مناطق شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار