ما توانستیم ۴۱۳/ مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر خبر داد؛

استقبال بی‌نظیر مردم از مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر

«ثامر چنعانی» گفت: کاروان‌های راهیان نور همچون سال‌های گذشته به‌صورت برنامه ریزی شده و خانواده‌ها و مسافران بی‌شماری نیز از سراسر کشور، تا به امروز از مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر و آثار و اسناد موجود در آن بازدید کرده‌اند.
کد خبر: ۲۸۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ - 25March 2018

امسال نیز استقبال بی نظیری از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در خرمشهر شدسرهنگ پاسدار «ثامر چنعانی» مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس، ضمن تبریک سال نو به ملت ایران، اظهار داشت: به لطف پروردگار و به برکت خون شهدا، امسال نیز همچون سال‌های گذشته و البته پربارتر از همیشه، استقبال بسیار خوبی از مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر شد.

وی افزود: کاروان‌های راهیان نور همچون سال‌های گذشته، به‌صورت برنامه ریزی شده از این مرکز بازدید می‌کنند، اما نکته جالب و حائز توجه امسال این است که خانواده‌ها و مسافران بی‌شماری از سراسر کشور به این مرکز فرهنگی مراجعه کرده‌ و از آثار و اسناد باقی‌مانده و به معرض نمایش داده شده دوران دفاع مقدس بازدید کرده‌اند.

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر ادامه داد: با تدابیر و حمایت مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، بعد از تعطیلات امسال در نما و محتوای این مرکز، تغییرات اساسی انجام خواهیم داد تا شرایط بهتر و مساعدتری را برای بازدیدکنندگان و کاروان‌های راهیان نور فراهم آوریم، چرا که معتقدیم که این مرکز یکی از پربازدید‌ترین مراکز دفاع مقدس در کشور است.

سرهنگ چنعانی در پایان از اهالی رسانه و به‌خصوص خبرگزاری دفاع مقدس برای پوشش مناسب فعالیت‌های این مرکز تشکر کرد و خواهان معرفی بیشتر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر به نسل جوان کشور شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار