ما توانستیم ۴۰۸/

حماسه مدافعین حرم از نتایج راهیان نور است

مادر شهید مجتبی یدالهی منفرد گفت: اردو‌های راهیان نور نقش مهم و موثری در فکر و زندگی جوانان ما داشته است و می‌توان گفت که حماسه مدافعین حرم یکی از نتایج راهیان نور است.
کد خبر: ۲۸۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ - 25March 2018

حماسه مدافعین حرم از نتایج راهیان نور استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «سکینه حسینی» مادر شهید مدافع حرم مجتبی ید‌الهی منفرد با بیان اینکه پسرش اولین و جوان‌ترین شهید مدافع حرم ارتش است، اظهار داشت: اردوهای راهیان نور نقش مهم و موثری در فکر و زندگی جوانان ما داشته است و حماسه‌ مدافعین حرم یکی از نتایج راهیان نور است.

وی افزود: شهیدان مدافع حرم اکثرا متولدین دهه‌ شصت و دهه هفتاد هستند که اوایل انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را ندیده‌اند ولی با حضور اردوهای راهیان نور و با خواندن وصیت‌نامه‌های شهدا توانستند با معرفت و بصیرت راه را تشخیص داده و به این میدان ورود پیدا کنند.

مادر شهید مدافع حرم مجتبی ید‌الهی منفرد ضمن تشکر از همه‌ کسانی که در راه‌اندازی اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی دخیل هستند افزود: اعتقاد دارم شروع رشد واقعی فرزندم از حضور در اردوهای راهیان نور بود،‌ رشدی که به شهادت در رکاب حضرت زینب(س) ختم شد.

وی تصریح کرد: توصیه می کنم و لازم می‌دانم که نوجوانان و جوانان در راهیان نور حضور یابند تا بتوانند سنگ بنای زندگی خود را درست قرار دهند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار