ما توانستیم ۴۰۵/ حسین الله‌کرم:

«ما توانستیم» به مفهوم مقابله با اهداف دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی است

دبیر کل شورای هماهنگی رزمندگان حزب‌الله گفت: «ما توانستیم» به مفهوم مقابله با اهداف دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی است چراکه بیگانگان همواره به دنبال این فرصت بودند که ارزش‌های انقلاب اسلامی را در ذهن مردم کم‌رنگ جلوه دهند.
کد خبر: ۲۸۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ - 25March 2018

ما توانستیم به مفهوم مقابله با اهداف دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار حسین الله کرم دبیر کل شورای هماهنگی رزمندگان حزب‌الله در جمع زائران یادمان یادمان شهدای عملیات کربلای 5، گفت: مدیریت جهادی به مفهوم کار و تلاش پرنشاط دائمی و عملکرد انقلابی یعنی ایجاد ابتکار برای کوتاه کردن مسیر موفقیت است.

وی با اشاره شعار امسال راهیان نور افزود: ما توانستیم به مفهوم مقابله با اهداف دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی است چرا که بیگانگان همواره به دنبال این فرصت بودند که ارزش‌های انقلاب اسلامی را در ذهن مردم کم‌رنگ جلوه دهند.

دبیرکل شورای هماهنگی رزمندگان حزب‌الله با برشمردن مهم‌ترین اهداف دشمن در هجمه به ایران اسلامی در طول دوران دفاع مقدس ادامه داد: حاکمیت متعلق بر اروند اولین هدف بود که به توفیق الهی محقق نشد و توانستیم جلوی حداقل هدف دشمن را بگیرم.

وی یادآور شد: محاصره خرمشهر و جدا کردن خوزستان از ایران، تجزیه سه جزیره تنب کوچک و بزرگ و ابوموسی و براندازی نظام جمهوری اسلامی از دیگر اهداف دشمنان بود که رزمندگان اسلام توانستند با رشادت و حماسه در مقابل اهداف شوم قدرت‌های شرق و غرب محکم بایستند.

الله کرم بیان کرد: الگوی دفاع مقدس در چهارچوب مقاومت، ایجاد نهاد سپاه و بسیج و نهاد سازندگی و تبدیل آن به قدرت برتر خاورمیانه بود و این الگو در هر کاری مبنا قرار گرفت به موفقیت رسیدیم. به‌طور مثال موفقیت در زمینه‌های هسته‌ای، فضا و پزشکی، نانوتکنولوژی را می‌توان نام برد چرا که اگر این فرمول را در اقتصاد مقاومتی نیز به کار ببریم به موفقیت دست خواهیم یافت.

دبیر کل شورای هماهنگی رزمندگان حزب‌الله در پایان خاطر نشان کرد: الگوی توانستن در جبهه مقاومت لازم است با حضور رسانه در فضای مجازی عینیت پیدا کند و البته در این زمینه نیازمند نهادی هستیم که دارای مدیریت جهادی و عملکرد انقلابی باشد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار