کم‌لطفی مسئولان شهرستان «خوشاب» در قبال ۲ شهید گمنام + تصاویر

یادمان نیمه‌کاره شهدای گمنام «سلطان آباد»، هفت سال است که بیشتر به یک خرابه شباهت دارد تا یادمان شهدا و با وجود این‌که دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های انقلابی در این شهر حاضر هستند، این شهدای گمنام در غربتی تأسف‌بار به‌سر می‌برند و بعد از خاکسپاری در این منطقه، گمنام‌تر شده‌اند.
کد خبر: ۲۸۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ - 25March 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، حدود هفت سال است که پیکر‌های پاک و مطهر ۲ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهر «سلطان آباد» مرکز شهرستان «خوشاب» به خاک سپرده شده‌اند. اما با وجود این‌که دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های انقلابی در این شهر حاضر هستند، این شهدای گمنام در غربتی تأسف‌بار به‌سر می‌برند و بعد از خاکسپاری در این منطقه، گمنام‌تر شده‌اند.

کم‌لطفی مسئولان شهرستان «خوشاب» در قبال ۲ شهید گمنام

با توجه به این‌که یادمان‌های شهدا می‌توانند به‌عنوان یک مرکزی شاخص برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی قرار گیرند، اما یادمان نیمه‌کاره شهدای گمنام «سلطان آباد»، هفت سال است که بیشتر به یک خرابه شباهت دارد تا یادمان شهدا و کمتر روز‌هایی در طول سال می‌شود که نهاد‌های اجرایی و انقلابی این شهرستان برنامه‌ای در این محل برگزار کنند و کم‌لطفی مسئولان مربوطه به شهدایی که امنیت امروز خود را مدیون آن‌ها هستیم، کاملا مشهود است.

بی‌توجهی به شهدای گمنام شهر «سلطان آباد» موجب شده تا اطراف قبور مطهر شهدا به محلی برای حضور برخی افراد قدرنشناس تبدیل شود تا به غربت این شهیدان والامقام بیافزاید.

همچنین علی‌رغم پیگیری‌های مکرر خبرنگار دفاع پرس، به علت نبود امکانات به‌خصوص روشنایی مناسب و عدم تمایل مسئولین شهرستان، مراسم تحویل سال نو در کنار این شهدای گمنام برگزار نشد تا بازهم بین مردم و شهدا فاصله بیافتد، اما با وجود این‌که مسئولین شهرستان خوشاب در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به مردم کم‌لطفی می‌کنند، در مقابل در به‌کارگیری نمادهای غربی و گرامی‌داشت سال «سگ» عملکرد مناسبی در این شهرستان داشته‌اند!

کم‌لطفی مسئولان شهرستان «خوشاب» در قبال ۲ شهید گمنام

این درحالی است که نوروز سال گذشته حجت‌الاسلام «حیدرعلی یوسف‌زاده» امام جمعه «خوشاب» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس از پروژه انتقال پیکر‌های مطهر این ۲ شهید گمنام به تپه گردشگری شهر «سلطان آباد» خبر داده بود، اما هنوز بعد از گذشت یک‌سال و با وجود ساخت یادمان برای این شهدای والامقام در تپه گردشگری این شهر، نه تنها این پروژه انجام نشده است، بلکه مسئولین شهرستان خوشاب حاضر به سامان‌بخشی موقت یادمان فعلی شهدای گمنام سلطان آباد نشده‌اند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار