ما توانستیم ۴۱۱/ فرمانده سپاه خرمشهر در دوران دفاع مقدس:

مردم مقاوم خرمشهر لایق توجه بیشتر مسئولان هستند

سردار «کریم ملاعلی‌زاده» گفت: مردم خرمشهر دوران سختی را پشت سر گذاشتند و لایق توجه بیشتر هستند و من به‌عنوان یک رزمنده از دولت‌مردان می‌خواهم که عنایت بیشتری به این شهر مقاوم داشته باشند.
کد خبر: ۲۸۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ - 25March 2018

مردم خرمشهر دوران سختی را پشت سر نهادند و لایق توجه بیشتر هستندسردار «کریم ملاعلی‌زاده» فرمانده سپاه خرمشهر در دوران دفاع مقدس، پس از حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس، اظهار داشت: باید ۱۸ ماه مقاومت جانانه مردم خرمشهر به گونه‌ای انعکاس داده شود تا جوانان ما با لذت و رغبت تمام نسبت به جانفشانی نسل ما گرایش پیدا کنند.

این پیشکسوت رزمنده افزود: مردم خرمشهر دوران سختی را پشت سر گذاشتند و لایق توجه بیشتر هستند و من به‌عنوان یک رزمنده، از دولت‌مردان می‌خواهم که عنایت بیشتری به این شهر مقاوم داشته باشند.

سردار ملاعلی‌زاده ادامه داد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر به لطف دوستان خدمت‌گذار و جهادی شهرستان، هر سال بهتر از قبل به مردم و کاروان‌های راهیان نور خدمات می‌دهد و امیدوارم که توجه بیشتری به این مرکز شود تا رضایت نسبی بیشتری حاصل شود و جمعیت بیشتری بتوانند از محتوای موجود در آن بازدید کنند و از آن بهره‌مند شوند.

فرمانده دوران دفاع مقدس در پایان از مردم و کاروان‌های راهیان نور خواست که به میان کوچه‌ها و فضا‌های بکر خرمشهر بروند تا لمس کنند که مردم غیور این شهر چگونه در مقابل سپاه تا دندان مسلح بعث عراق مقاومت کردند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که نسل جوان ما با راهنمایی و ارشاد نسل جنگ و ایثار بتوانند حقایق نهفته در فرهنگ دفاع مقدس را کشف کنند که به ورطه فراموشی سپرده نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار