ما توانستیم ۴۱۰/ رضایی:

افتخار بزرگ مرزبانی میزبانی از زائران شهداست

فرمانده مرزبانی کشور گفت: مرزبانان کشور پس از شهدا میزبانان اصلی یادمان‌ها هستند و این افتخار بزرگ مرزبانی است.
کد خبر: ۲۸۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ - 25March 2018

افتخار بزرگ مرزبانی میزبانی از زائران شهداستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور با حضور در یادمان شهدای هویزه اظهار داشت: حضور در این یادمان‌ها توفیق بزرگی بوده و کسانی که در این یادمان حضور پیدا می‌کنند بی‌شک دعوت‌شدگان توسط شهدا هستند، و این شهدا زنده بوده و نزد خداوند روزی می‌خورند.

وی افزود: یادمان‌های عملیاتی آیات الهی بوده و همه مناطق و قطعه‌ قطعه خاک خوزستان بایستی یادمان شود چرا که خون پاک شهدا در تمامی شهرهای خوزستان بر زمین ریخته شده. مرزبانان کشور پس از شهدا میزبانان اصلی یادمان‌ها هستند و این افتخار بزرگ مرزبانی است.

سردار رضایی اظهار کرد: بسیاری از زائرین در اینجا مسیر زندگی خود را تغییر داده و چشم‌ انتظار سال‌های بعد هستند که مجدد در مناطق حضور یابند. این مکان‌ها عبادتگاه عابدین خداوند است.

فرماندهی مرزبانی کشور تأکید کرد: یگان مرزبانی کشور در پی توافقاتی که با یگان مرزی عراق گشت‌های امنیتی داشته است نیروهای خود را در دو طرف مرزهای کشور قرار داده و برخلاف سال‌های قبل که برخی مهاجمان تروریست به مرزهای ما به‌ صورت تکی و گروه‌های چند نفره نزدیک می‌شدند امسال موردی مشابه و درگیری نزدیک مرزی نداشتیم و تمامی پاسگاه‌های انتظامی ما در بین یادمان‌ها امنیت زائرین را تأمین می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آماده اسکان زائرینی که به مشکل برخورده و یا به هر دلیلی شب نمی‌توانند به محل اسکان خود برسند را داریم و همچنین ایستگاه‌های صلواتی در برخی یادمان‌های مرزی جهت خدمت‌رسانی مطلوب به زائرین برپا است.

 انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار