جهانگیری در دیدار نوروزی مطرح کرد؛

لزوم حمایت از بخش تولید/ تأکید بر تلاش همگانی برای تحقق شعار سال

معاون اول رئیس جمهور بر لزوم حمایت از بخش تولید و نیز تلاش همگانی برای تحقق شعار سال جاری تاکید کرد.
کد خبر: ۲۸۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ - 25March 2018

تأکید بر تلاش همگانی برای تحقق شعار سال/لزوم حمایت از بخش تولیدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در دیدار نوروزی با شماری از مقامات کشوری و لشکری اظهار داشت: مردم باید عزم و اراده مسوولین برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات‌شان را احساس کنند.

وی با اشاره به انتظارات مردم از مسوولین کشور گفت: با وجود مشکلات متعدد در کشور، همه دستگاه‌های اجرایی کشور باید با انرژی مضاعف و جدیت هرچه بیشتر تلاش کنند تا مردم عزم و اراده مضاعف مسوولین برای رفع دغدغه ها و کاهش مشکلات‌شان را احساس کنند.

معاون اول رئیس جمهور با یادآوری شعار سال جدید و نامگذاری سال ۱۳۹۷ از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «حمایت از کالای ایرانی»، بر لزوم حمایت از بخش تولید و نیز تلاش همگانی برای تحقق شعار سال جاری تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور همزمان با نخستین روز کاری سال ۱۳۹۷ و با حضور تعدادی از وزیران، معاونین رئیس جمهور، روسا و معاونین سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، استانداران، برخی مقامات و فرماندهان نیروهای مسلح، تعدادی از مدیران عامل بانک‌ها و مدیران و کارکنان نهاد ریاست جمهوری دیدار کرد و ضمن تبریک سال جدید، برای همه مردم ایران آرزوی سربلندی و موفقیت کرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها