ما توانستیم ۴۱۸/ سردار میرشکار:

راهیان نور یکی از دالان‌های وسیع دسترسی به گنجینه دفاع مقدس است

یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص راه‌های استخراج گنج از دل دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: یکی از دالان‌های وسیع دسترسی به این گنج و معدن همین راهیان‌نور است.
کد خبر: ۲۸۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ - 26March 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، سردار «علیجان میرشکار» یکی از فرماندهان 8 سال دفاع مقدس با بیان اینکه مقام معظم رهبری دفاع مقدس را گنجی می دانند که باید استخراج شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمن با برنامه ریزی به منظور جلوگیری از انتشار گفتمان انقلاب اسلامی وارد میدان جنگ شد بر همین اساس هدف و عملکرد زیبای رزمندگان­مان گنج بود.

وی افزود: در آن مقطع دو دیدگاه لیبرالیسم غرب و یکی کمونیسم شرق بر جهان حاکم بود و حضرت امام گفتمانی را بر اساس آموزه های دینی مان و پیاده کردن اسلام ناب محمدی در زندگی فردی و اجتماعی مان مطرح کرد.

میرشکار بیان کرد: دشمن چون اسلام را زیباتر از ما می شناخت، می دانست اگر این گفتمان فراگیر بشود یقینا دو دیدگاه مادی بر جهان دچار چالش اساسی خواهد شد.

وی عنوان کرد: تمام تلاش دشمن این بود یا نظام جمهوری اسلامی را براندازی کند یا حداقل انقلاب اسلامی را در جغرافیای جمهوری اسلامی ایران محصور کند.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس گفت: مردم ما با بصیرت بالا و دشمن شناسی در دفاع مقدس پشت سر ولایت با حداقل امکانات در برابر تجهیزات دو ابر قدرت شرق و غرب و ایادیشان در منطقه ایستادند و این گنج عامل بازدارنده برای تاریخ ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: در آینده اگر از علت حضور رزمندگان و گفتمان امام الگو بگیریم و نسبت به دینمان معرفت و بصیرت داشته باشیم برای طول تاریخ ایران عامل بازدارنده قوی است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص راههای استخراج گنج از دل دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: یکی از دالان های وسیع  دسترسی به این گنج و معدن همین راهیان نور است.

میرشکار از تأثیر گفتمان دفاع مقدس در مناطق عملیاتی گفت و اظهار کرد: شلمچه قطعه ای از بهشت است. بهترین فرزندان اسلام به غیر از یاران اباعبدالله الحسین در این منطقه با خدا ارتباط برقرار کردند و برای تحقق فرامین الهی جان دادند این مکان خود به خود مقدس است و حضور در این مکان حتی اگر مطلب نشد تاثیرگذار است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسئولین راهیان نور اشاره کرد و بیان داشت: همه ی حوادث بزرگ تاریخ را دو خطر فراموشی و تحریف تهدید می کند که خطر فراموشی را با آمدن راهیان نور، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری شب های خاطره، با نوشتن کتاب با تهیه فیلم با انعکاس در فضای مجازی می شود جبران کرد که حادثه به این بزرگی فراموش نشود.
وی درست بیان نکردن حقایق دفاع مقدس را توسط راویان تحریف دانست و گفت: راویان ما اگر حقایق دفاع مقدس را بدون کم و کاست و به زیباترین شکل  بتوانند منتقل کنند تحریف صورت نمی گیرد.

وی ساخت پل 13 کیلومتری بدون پایه را در هور العظیم نقطه ی «ما می توانیم» دانست و گفت: است ما باید از این الگو بگیریم و گردنه های حساس فرهنگی، سیاسی، اقتصادی مان را با همین تفکر جهادی پشت سر بگذاریم.

میرشکار ادامه داد: اگر «ما می توانیم» در دست مردم باشد و اعتمادی که مقام معظم رهبری به جوانان دارند ایجاد بشود در همه ی دولت ها و نهادها ی ما یقینا به جایی می رسیم که زمینه سازی ظهور حضرت حجت (عج) زیباتر شکل بگیرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار