مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران مطرح کرد؛

ضرورت فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی توسط قرارگاه‌های فرهنگی

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: در جهت ترویج و فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی باید دستگاه‌های اجرایی، نهادها و قرارگاه‌های فرهنگی متحد شوند.
کد خبر: ۲۸۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ - 26March 2018

به گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام «ناصر شکریان‌امیری» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران اظهار داشت: امروز ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات ملی و کالاهای ایرانی یک امر اجتناب‌ناپذیر است و اولین اقدام از سوی دستگاه‌های دولتی و اجرایی باید ترویج و فرهنگ‌سازی آن باشد و خود دستگاه‌های اجرایی و دولتی در کشور باید مروج این فرهنگ در کشور باشند و از تولیدات داخلی برای مصارف خود استفاده کنند.

وی در ادامه ضمن اشاره به بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب و فرمایشات معظم له در حرم مطهر رضوی در ابتدای سال، افزود: سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب در سال  92 بیانگر اهمیت این استراتژی در حوزه اقتصاد بود و امروز باید اصلی ترین مولفه‌های اقتصاد مقاومتی را در شعار سال مقام معظم رهبری دنبال کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان، ترویج و فرهنگ‌سازی شعار سال را بسیار ضروری دانست و بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در بحرانی‌ترین شرایط ممکن در دوران دفاع مقدس و با باور به ما می‌توانیم در عرصه‌های مختلف نظامی و دفاعی خود را تجهیز کرد و امروز توانست خود را به عنوان یک قدرت در سطح منطقه و حتی جهان معرفی کند و این در سایه خودباوری و اعتماد به دانشمندان و جوانان این مرز و بوم محقق شد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع پیشرفت‌های کشور بعد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره  کرد و گفت: ایران اسلامی با اتکاء به جوانان و دانشمندان مومن و انقلابی خود در همه زمینه‌ها رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است که نمونه آن را  در صنعت هسته‌ای کشور می‌توان به وضوح دید و این ثمره مجاهدت‌ها و تلاش‌های دانشمندان و جوانانی چون شهید شهریاری، مصطفی احمدی‌روشن، رضایی‌نژاد و... بود.

شکریان‌امیری با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی باید به عنوان یک گفتمان ملی در جامعه تبدیل شود، تصریح کرد: فرهنگ حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی باید به عنوان یک فرهنگ عمومی در کشور مطرح شود و کمپین نه به کالای خارجی از ضروریات امروز ایران اسلامی است.

وی استفاده از کالای ایرانی و حمایت از این رفتار در جامعه را امری ضروری دانست و گفت: حمایت از کالا و تولید ملی بسترساز رشد و توسعه اقتصادی در کشور خواهد بود و زمینه امنیت شغلی و اشتغال را در جامعه بارور خواهد کرد و می‌تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در کشور را کاهش دهد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها