ما توانستیم ۴۲۱/ زائر فرانسوی در یادمان شهدای هور:

هشت سال دفاع مقدس ایران یکی از بخش‌های مهم تاریخ حیات بشری است

یک زائر فرانسوی مناطق عملیاتی جنوب گفت: بازدید از سرزمین‌های راهیان نور ایران ایجاد شگفتی می‌کند و به جرات می‌توان گفت که هشت سال دفاع مقدس ایران یکی از بخش‌های مهم تاریخ حیات بشری است.
کد خبر: ۲۸۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ - 26March 2018

۸ سال دفاع مقدس ایران یکی از بخش‌های مهم تاریخ حیات بشری استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «کار تیر» زائر فرانسوی با حضور در یادمان هور گفت: در این سفر نورانی خیلی از واقعیات برایم روشن شد و این درک واقعیت موجب شگفتی و تأثیر زیادی برای من بود که امید است هیچ‌گاه فراموش نشود.

وی افزود: بازدید از سرزمین‌های راهیان نور ایران برای بازدیدکنندگان ایجاد شگفتی می‌کند و به جرات می‌توان گفت که هشت سال دفاع مقدس ایران یکی از بخش‌های مهم تاریخ حیات بشری است.

این زائر فرانسوی ادامه داد: یکی از مواردی که نظرم را در بازدید از یادمان‌های جنگ تحمیلی ایران جلب کرد تابلوهای عکس شهدا و حس و حال فوق‌العاده در این مناطق بود که سال‌ها در ذهنم به یادگار خواهد ماند.

وی در پایان با اشاره به یادمان شهدای هور خاطر نشان کرد: حضورم در این منطقه‌ی جنگی را هیچ‌گاه فراموش نخواهم کرد و امید دارم که بار دیگر برای بازدید از یادمان‌های عملیاتی ایران بازگردم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار