ما توانستیم ۴۲۲/ مادر شهید خسروانیان:

پسرم شهادتش را در شلمچه نشانم داد

مادر شهید خسروانیان گفت: در عالم رویا بودم که پسرم به من گفت که در شلمچه است. همیشه به این منطقه می‌آید و به نقطه‌ای می‌رود که در خواب نشانم داد.
کد خبر: ۲۸۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ - 26March 2018

پسرم شهادتش را در شلمچه نشانم دادبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، مادر شهید مفقود‌الاثر «قاسم خسروانیان» از استان فارس اظهار داشت: فرزندم هفده ساله بود که به جبهه رفت، اوایل می‌گفتم تحصیلاتت را تمام کن و بعد برو جبهه ولی روزی از مدرسه آمد و گفت مادر باید بروم، مرا قسم داد که مانعش نشوم می‌گفت می‌ترسم جنگ تمام شود و آرزویش به دلم بماند.

وی افزود: چهارم خرداد سال 1367 خبر شهادتش را آوردند اما پیکرش نیامد، یک روز در حالی که بیدار بودم به دیدنم آمد و گفت در شلمچه هستم اما دنبالم نگرد.

مادر شهید مفقود‌الاثر قاسم خسروانیان با اشاره به این که پسرم به من گفته نمی‌خواهد پیکرش پیدا شود، افزود: هنوز شلمچه آزاد نشده بود که خواب دیدم اینجاست، ازش پرسیدم با من نمی آیی؟ گفت نه من اینجا نگهبانم، البته خودش هم قبلا خواب دیده بود که نگهبان در باغ بهشت است،‌ اوایل خیلی بی‌تابی می‌کردم و به خدا می‌گفتم حداقل به من بگو قبر پسرم کجاست، خواب دیدم زیر یکی از همین تابلوهای شلمچه یک سنگ نشان دادند و گفتند پسرت اینجاست،‌ حالا هر وقت به شلمچه می آیم به همان نقطه‌‌ای می‌روم که در خواب به من نشان دادند.

این مادر شهید ادامه داد: فرزندم عاشق جبهه و شهدا بود، خیلی به مزار شهدا سر می‌زد و همیشه می‌گفت می‌خواهم در بین دوستان شهیدم سربلند باشم.

وی در پایان به مظلومیت مردم سوریه اشاره کرد و گفت: من در مجلس روضه‌ امام حسین (ع) به پسرم شیر دادم و با اشک برای امام حسین (ع) و نماز اول وقت او را حسینی بزرگ کردم، اگر قاسم شهید نشده بود هم اکنون او را برای دفاع از حرم می‌فرستادم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها