پس از 2 سال تعویق؛

دومین نشست خادمان قرآن کریم برگزار می‌شود

محمدرضا پورمعین دبیر انجمن خادمان قرآن با بیان اینکه مشکلات مالی و قانونی دومین نشست خادمان قرآن را دو سال به تعویق انداخت، از برپایی این نشست در بهار سال 1397 با حمایت معاونت قرآن و عترت ارشاد خبر داد.
کد خبر: ۲۸۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ - 26March 2018

دومین نشست خادمان قرآن کریم پس از دو سال تعویق برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، مجمع خادمان قرآن کریم از سال 1393 به همت معاونت قرآن و عترت ارشاد فعالیت خود را آغاز کرد و نخستین نشست این انجمن زمستان سال 1393 در مشهد مقدس با حضور 160 خادم قرآن کریم برگزار شد و در این جلسه دبیران کمیته‌های هشت‌گانه معرفی شدند.

دومین نشست خادمان قرآن کریم قرار بود بهار سال 1394 در نجف‌اشرف برگزار شود، اما به دلیل برخی مسائل امنیتی و همچنین عدم ثبت اساسنامه مجمع خادمان قرآن کریم این امر محقق نشد که پس از آن اخباری مبنی بر برپایی این نشست در تابستان منتشر شد اما بازهم این امر محقق نشد. البته نمایندگان کمیته‌های هشت‌گانه اقدام به برگزاری جلسات مختلف می‌کردند که نتایج آن نهایی شدن اساسنامه برای ثبت بود.

با تمام فعالیت‌ها اما به دلیل مشکلات مختلف دومین نشست خادمان قرآن که قرار بود سال 1394 برگزار شود، در سکوت خبری ماند تا اینکه مسئولان وعده برپایی دومین نشست را با بیش از دو سال تأخیر دادند.

انجمن خادمان قرآن هشت حوزه تخصصی همچون حوزه‌‌های «پژوهش، تفسیر و ترجمه»، «قاریان»، «حافظان»، «نرم‌افزار و سایت»، «هنر قرآنی»، «ناشران قرآنی»، «مدیران قرآنی» و «آموزش» دارد که هر کدام از خادمان عضو یکی از این کمیته‌ها هستند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار