ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف در زنجان تمدید شد

ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکافدر زنجان، به دلیل استقبال معتکفین برای حضور در ۱۰ مسجد، تا هشتم فروردین تمدید شد.
کد خبر: ۲۸۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴ - 26March 2018

ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در زنجان تمدید شد به گزارش دفاع پرس از زنجان، ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف که از ۱۵ اسفند سال گذشته در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان آغاز شده بود، به جهت استقبال معتکفین تا هشتم فروردین تمدید شد.

علاقمندان برای ثبت نام در این مراسم معنوی می‌توانند تا هشتم فروردین از ساعت ۱۰ تا ۱۸ با حضور در امامزاده سید ابراهیم (ع) نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مراسم معنوی اعتکاف با اجرای برنامه‌های متعددی از جمله قرائت صحیفه سجادیه و  تشکیل حلقه‌های معرفتی در مباحث اعتقادی، فقهی، اخلاقی و اجتماعی، برگزاری ویژه‌برنامه جشن ولادت حضرت علی (ع)، نمازها و اعمال مختص ایام البیض، تشکیل حلقه‌های معرفت با حضور مبلغان و مبلغات برگزار می‌شود.

۱۰ مسجد در شهر زنجان برای مراسم معنوی اعتکاف ماه رجب در نظر گرفته شده است که از این تعداد سه مسجد ویژه برادران و هفت مسجد ویژه خواهران است.

به همین منظور مسجد جامع زنجان واقع در «سبزه میدان» برای رده سنی بزرگسالان، مسجد ولی‌عصر (عج) در کوچه باشگاه برای رده سنی جوانان و مسجد النبی در هنرستان برای دانش آموزان ویژه معتکفین برادر پیش‌بینی شده است.

همچنین مسجد امام علی (ع) آزادگان برای رده سنی 45 سال به بالا، مساجد قبا در کارمندان و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در دهخدا برای رده سنی 25 تا 45 سال، مسجد چهارده معصوم اسلام آباد و مسجد محمد باقر در اراضی پایین کوه برای خانواده، مسجد امام صادق (ع) در شهرک انصاریه برای دانشجویان و مسجد امام حسین (ع) در سعدی شمالی برای دانش آموزان ویژه معتکفین خواهر پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/191

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار