ما توانستیم ۴۳۱/ شمس مطرح کرد؛

یادمان‌های شهدا حس و حال کربلا را دارند

یکی از زائران یادمان‌های شهدا گفت: حال و هوایی که در زیارت کربلای امام حسین (ع) به من القا شده بود در زیارت یادمان‌های شهدا دوباره من را تحت تاثیر قرار داد.
کد خبر: ۲۸۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ - 26March 2018

یادمان‌های شهدا حس و حال کربلا را داردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، مریم شمس از زائرین منطقه عملیاتی شلمچه، با اشاره به این‌که اولین باری است که قدم به یادمان‌های عملیاتی می‌گذارد، اظهار داشت: قبل از ثبت نام در اردوهای راهیان نور رهبر معظم انقلاب را در خواب دیدم که فرمودند: حاجت خود را از شهدا بگیرید. من هم با این اشتیاق که رهبرم مرا به دیدار شهدا دعوت کرده است ثبت نام کردم. چند روزی است به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آمده‌ام که حس و حال حال عجیبی دارم و زبانم از بیانش ناتوان است. حسی که از کربلا در اربعین گرفتم در اینجا دوباره برایم تکرار شد. دلم می‌خواهد مدت بیشتری اینجا بمانم تا بیشتر با شهدا انس گرفته و آن‌ها بهتر بشناسم.

وی با انتقاد از کم‌بودن بازه زمانی در نظر گرفته شده برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب، گفت: اگر زمان بیشتری برای بازدیدها در نظر گرفته شود بهتر می‌توان از شهدا فیض برد. زائر باید زمان کافی برای تلنگر، تفکر و تصمیم سرنوشت‌ساز داشته باشد.

شمس در پاسخ به این سوال که چه حرفی با افرادی که نسبت به برگزاری اردو‌های راهیان نور مخالفت می‌کنند دارد، گفت: باید زمینه حضور این افراد در این اردو‌ها فراهم شود، زیرا تجربه‌ی شخصی در این سفر قابل مقایسه با هیچ امر و توصیه‌ای نیست، البته در این میان دعوت شهدا بسیار مهم بوده و حس مثبتی که شهدا در این فضا منتقل می‌کنند غیر قابل توصیف است.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار