با صدور پیامی تأکید شد؛

حمایت از کالای ایرانی محور فعالیت‌های کمیته‌ امداد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی، حمایت از کالای ایرانی را محور فعالیت‌های این نهاد در سال 97 عنوان کرد.
کد خبر: ۲۸۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱ - 26March 2018

حمایت از کالای ایرانی محور فعالیت‌های کمیته‌امداد کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، «فرید محبی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در پیامی به تبیین برنامه‌های این نهاد در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری، سال «حمایت از کالای ایرانی» نام‌گذاری شده پرداخت. در بخش‌هایی از این پیام آمده است:

سال جدید را محضر ملت شریف ایران، خانواده معظم شهداء، خانواده معزز امداد و به‌ویژه مردم ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با اشراف کامل به وضعیت و موقعیت کشور عزیزمان بار دیگر با نام‌گذاری سال 1397 به نام حمایت از کالای ایرانی، بر ابعاد دیگری از اجرای اقتصاد مقاومتی تاکید نمودند و خاطر نشان کردند که عزت و شرف ایرانی در گرو حمایت از تولیدات داخلی کشور و اتکا و اعتماد به کارگر ایرانیست. چرا که فقط از این طریق می‌توان به خودکفایی و سربلندی دست یافت.

این خط مشی حکیمانه مسئولیت ما را سنگین و البته دوچندان کرده و وظایف ما را در خصوص تعهد به خدمت‌رسانی مضاعف به جامعه هدف به خصوص محرومان و نیازمندان، که آسیب‌پذیری بیشتری در مشکلات اقتصادی دارند افزایش داده است. لذا وظیفه همه ماست که با برداشتن موانع پیش روی جوانان این مرز و بوم و خصوصا خانواده‌های تحت حمایت با ترغیب، پویایی و حمایت بی قید و شرط و ایجاد کار و اشتغال مناسب، سهم مهمی در اجرای حمایت از تولیدات داخلی و تحقق منویات مقام معظم رهبری داشته باشیم.

این نهاد مقدس با تمام توان و امکانات و بهره‌گیری از نیروهای متعهد و دلسوز امدادگر استان و همراهی مردم عزیز، به خصوص خیران و نیکوکاران گرانقدر با اراده‌ای مضاعف جهت فقرزدایی و توانمندی خانواده‌ها که مهم‌ترین هدف امداد امام (ره) و دولت خدمتگزار است، تا رسیدن به نقطه مطلوب سعی و تلاش خود را ادامه خواهد داد.

ان‌شاءالله با توکل به خداوند تبارک و تعالی، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، در این سال جدید ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهیدان پر افتخار انقلاب اسلامی به چشم‌انداز مورد نظر دست یابیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار