ما توانستیم ۴۳۴/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار:

راهیان نور بهترین راهکار برای مقابله با تهاجم فرهنگی است

«اسماعیل نادعلی» با بیان اینکه غیرت دینی جوانان با اردو‌های راهیان نور تشدید می‌شود، افزود: بهترین راهکار برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، اردو‌های راهیان نور است.
کد خبر: ۲۸۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵ - 26March 2018

راهیان نور بهترین راهکار برای مقابله با تهاجم فرهنگی است

«اسماعیل نادعلی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج «جویبار» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در ساری، اظهار داشت: اردو‌های راهیان نور، اردوی معرفتی و کارگاه تعلیم و تربیت است که جوانان عاشقانه در این اردو‌ها حضور پیدا کردند.
 
وی با بیان اینکه غیرت دینی جوانان با اردو‌های راهیان نور تشدید می‌شود، افزود: بهترین راهکار برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، اردو‌های راهیان نور است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار اضافه کرد: حقیقت شهادت یک حقیقت جاودانه و ماندگار است و جوانان با حضور در این اردو‌های معنوی، جایگاه شهدا و ایثارگران را درک می‌کنند و ادامه دهنده خون پاک شهدا خواهند بود.
 
وی هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را پیوند نسل اول انقلاب با نسل جوان کنونی جامعه دانست و اظهار کرد: در این اردو‌ها سعی می‌شود پیوند نسل اول و دوم با نسل سوم و چهارم انقلاب صورت گیرد.
 
نادعلی هدف دیگر اردوهای راهیان نور را سازندگی و خودسازی در بین جوانان و آحاد ملت جامعه اعلام کرد و گفت: راهیان نور عامل بازدارندگی از گناه و خواسته‌های دنیایی می‌شود.
 
این مسئول بیان کرد: این ایام بهترین فرصت برای معرفی الگو‌ها و اسطوره‌های هشت سال جنگ تحمیلی به جوانان است.
 
وی از اعزام ۸ کاروان راهیان نور از جویبار به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و افزود: تبیین عزت و اقتدار ملت ایران در برابر استکبار جهانی یکی دیگر از اهداف اردو‌های راهیان نور است.
 
نادعلی به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: عمل به این شعار می‌تواند بزرگترین کمک را به تولید و اقتصاد کشور کند.
 
وی ادامه داد: کالا‌های ایرانی باید از سوی مردم و مسئولان مورد حمایت قرار گیرد و تولید‌های داخلی و کیفیت کالا‌های ایرانی باید افزایش یابد و با کمک رسانه‌ها به مردم شناسانده شود.
 
این مسئول در پایان با بیان اینکه اقتصاد، معیشت و خارج شدن از رکود وابستگی مستقیم به حمایت از کالای ایرانی دارد، افزود: حمایت از کالای ایرانی وظیفه ملی است تا فرمایشات مقام معظم رهبری در کشور اجرایی شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار