ما توانستیم ۴۴۳/ زائر مناطق عملیاتی جنوب:

شهدا در خنثی‎ کردن توطئه‌های دشمن نقش موثری دارند

خواهر شهید حیدر رشیدی گفت: می‌شود از طریق سیره شهدا و کارهای فرهنگی اسلامی بر خانواده‌ها تاثیر مثبت گذاشت و نیز بعنوان سپری در مقابل تهاجم‌های منحرف و مادی‌گرایانه غربی استفاده کرد.
کد خبر: ۲۸۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶ - 27March 2018

شهدا در خنثی‎ کردن نقشه‌ی غربی‌ها نقش موثری داردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، ملیحه رشیدی خواهر شهید حیدر رشیدی و از کارکنان دانشگاه علوم قرآنی تبریز که به همراه خانواده‌اش به یادمان شهدای هویزه آمده بود با اشاره به این‌که مادران پشتیبان دفاع مقدس بودند، گفت: مادرهای نسل دفاع مقدس با گوش فرا دادن به فرمان ولی زمان امام خمینی (ره)، فرزندانشان را راهی جبهه‌ها کردند با این‌که می‌دانستند قدم در راهی می‌گذارند که به طور قطعی نمی‌توان بازگشتی برای آن تصور کرد.

وی هدف خود را از حضور در اردو‌های راهیان نور آشنایی فرزندانش با سیره شهدا دانست و بیان کرد: فرزندان ما باید در این برهه حساس در مرحله اول  نسبت به شهدا شناخت کافی پیدا کرده و در گام بعدی به وصیت‌نامه آن‌ها عمل کنند.

این خواهر شهید افزود: می‌شود از طریق سیره شهدا و کارهای فرهنگی اسلامی بر خانواده‌ها تاثیر مثبت گذاشته و نیز بعنوان سپری در مقابل تهاجم‌های منحرف و مادی‌گرایانه غربی استفاده کرد.

ملیحه رشیدی ادامه داد: راهیان نور در جهت کمک به خنثی کردن فرهنگ غربی صهیونیستی در جامعه نقشی زیادی دارد اما این نقش کافی نیست و باید در این بین کارهای فرهنگی دیگری از جمله توزیع کتاب‌های مناسب حوزه انقلاب اسلامی در مدارس و کتاب‌خانه‌ها کرد.

خواهر شهید حیدر رشیدی در پایان به نقش مادران در تربیت فرزندان انقلابی گفت: دشمن از هر طریقی دنبال به زانو درآوردن ماست، ولی همیشه در حال شکست خوردن است. این بار هم در جنگ نرم به ما شبیخون زده و اکنون رسالت ما مادران این سرزمین، تربیت فرزندانی با عقاید و تفکرات اسلامی انقلابی است.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار