ما توانستیم ۴۵۱/

۸۰۰ زائر راهیان نور برای استخدام در ارتش ثبت نام کردند

تعداد ۸۰۰ نفر از جوانان مومن و متعهد که علاقه‌مند به حضور در ارتش جمهوری اسلامی‌ هستند، جهت طی کردن مراحل گزینش ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۲۸۴۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ - 28March 2018

ثبت نام ۸۰۰ نفر از جوانان علاقه‌مند به حضور در ارتش جمهوری اسلامیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت‎‌الاسلام «رضا کیانی» رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۹۲ زرهی ارتش، از استقبال گسترده و پرشور زائران جوان راهیان نور جهت ثبت نام و گزینش برای ورود به ارتش کشورمان خبر داد.

وی با اشاره به این‌که در این مدت کوتاه تنها در ۲ یادمان «دهلاویه» و «میشداغ» تعداد ۸۰۰ نفر از جوانان علاقه‌مند به حضور در ارتش جمهوری اسلامی، جهت طی کردن مراحل گزینش ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: این جوانان مومن و متعهد با حضور در راهیان نور که با دیدن و لمس کردن جهاد، ایثار، مقاومت و حماسه‌آفرینی رزمندگان دفاع مقدس همراه بوده است، با اشتیاق زیادی در دفاتر گزینش و استخدام ارتش اقدام به ثبت نام کرده‌اند.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۹۲ زرهی در پایان گفت: این استقبال از ۲ جهت قابل توجه است، یکی این‌که همه داوطلبان جوانانی هستند که ترجیح دادند تا روز‌ تحویل سال را در کنار شهدا باشند و دیگر این‌که با حضور در این سرزمین‌ها حقایق شهدا را با چشم سر و دل دیده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۱۴

نظر شما
پربیننده ها