جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران:

رسانه‌ها باید وسط میدان جنگ نرم قرار بگیرند/ لزوم تلاش برای بهره‌برداری بیشتر از گنجینه دفاع مقدس

«حسین محمدرضایی» با بیان اینکه رسانه‌ها باید وسط میدان قرار بگیرند و شائبه‌ها و تردید‌هایی را که برای جوانان ما به وجود می‌آید را پاسخ بدهند، گفت: رسانه‌هایی که در جبهه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند به نظر می‌رسد که هنوز از حداکثر ظرفیت خود استفاده نمی‌کنند و به نوعی کم کار شدند.
کد خبر: ۲۸۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ - 28March 2018

رسانه‌ها باید وسط میدان جنگ نرم قرار بگیرند/ لزوم تلاش برای بهره‌برداری بیشتر از گنجینه دفاع مقدس«حسین محمدرضایی» جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در ساری، اظهار داشت: جامعه امروز ما همچنان نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است؛ یعنی اگر ما بخواهیم به نوعی اقدام کنیم که انقلاب اسلامی پیشرفت کند، نیاز داریم به اینکه از فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم.

وی افزود: آن چیزی که باعث ماندگاری انقلاب اسلامی شده است، همین فرهنگ ایثار و شهادت بود و تا وقتی که این فرهنگ در میان مردم ما و میان جوان‌های ما وجود دارد، قطعا دشمن با هر با هر امکاناتی بخواهد با این انقلاب و این نظام مقابله کند توان این کار را نخواهد داشت.

رضایی اظهار کرد: فرهنگ دفاع مقدس یعنی فرهنگ معنویت، فرهنگ توکل به خدا که همه ما به آن نیاز داریم.

وی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند آن چیزی که باعث ماندگاری انقلاب اسلامی شد، اتکا به خداوند بود و این وعده خدا است.

محمدرضایی با اشاره به آیه «وَ لا تَهِنُوا وَ لا تَحْزَنُوا وَ أَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ» گفت: ایمان به خدا باید همچنان محور کار همه‌ ما باشد.

وی بیان کرد: جامعه‌ امروز ما به معنویت نیاز دارد و دشمن دارد به خاطر همین موضوع از جنگ نرم استفاده می‌کند که معنوبت را از جامعه‌ ما جمع کند که این شیوه‌ دشمن در جنگ نرم است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران ادامه داد: علی‌رغم همه‌ تلاش‌هایی که در سنوات گذشته در این راستا انجام داده‌ایم، به نظر می‌رسد که هنوز از گنجینه ارزشمند دفاع مقدس بهره برداری لازم را نکردیم.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که «اردو‌های راهیان نور یک فناوری است»؛ یعنی ما نیاز داریم که مردم بیایند در این یادمان‌ها حضور پیدا کنند و در واقع توسط افرادی که در زمان دفاع مقدس بوده‌اند حس و حال آن فرهنگ و روحیاتی را که جوانان ما و شهدای عزیز داشته‌اند، برای جوانان بیان شود. قطعا این می‌تواند موثر باشد و می‌تواند موجبات پشرفت و ترقی و بالندگی انقلاب اسلامی را همچنان فراهم کند.

محمدرضایی عنوان کرد: امیدواریم که جوان‌های امروز و نوجوان‌های جامعه ما بتوانند از این فرهنگ به شایستگی استفاده و مثل شهدا رفتار کنند. شهدا اهل ایستادگی، استقامت و اهل وحدت بودند. امروز هم ما باید اهل معنویت، ایستادگی، ایثار و اهل ولایت باشیم و قطعا باز پیروزی از آن ما خواهد بود. اگر حضور در صحنه داشته باشیم، اگر پشت سر ولایت حرکت کنیم، قطعا باز پیروزی از آن ما خواهد بود.

وی از نقش رسانه‌ها در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: دشمن برای پیاده‌سازی اهداف خود، از ابزار رسانه استفاده می‌کند. ابزار رسانه یک ابزار کارآمد است، نظام سلطه برای اینکه بتوانند ذهن و قلب مردم را فرم بدهد دارد از ابزار رسانه استفاده می‌کند و لذا رسانه‌های مملکت ما هم باید بیایند وسط میدان قرار بگیرند و آن شائبه‌ها و تردید‌هایی را که دارد برای جوانان ما به وجود می‌آید را پاسخ بدهند و این فضای نا امیدی که در جامعه ما دارد ایجاد می‌شود را باید از بین ببرند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: رسانه‌ها از پیشرفت انقلاب اسلامی و موقعیت قبل از انقلاب و بعد از آن برای مردم بگویند؛ رسانه‌هایی که در جبهه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند به نظر می‌رسد که هنوز از حداکثر ظرفیت خود استفاده نمی‌کنند و به نوعی کم کار شدند و به نوعی در موضع انفعال قرار گرفتند و باید خودشان را تقویت کنند تا بتوانند در این میدان هماوردی در مواجه با اقدامات دشمن ان‌شاءالله پیروز میدان و سربلند باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار