مدیرکل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد خبر داد؛

راه‌اندازی سامانه اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر/ برگزاری کنگره ملی شهدای دانشگاه آزاد در سال جدید

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سامانه جامع اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه در سال جدید راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۸۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ - 29March 2018

راه اندازی سامانه اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر/ برگزاری کنگره ملی شهدای دانشگاه آزاد در سال جدید

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حسین نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه اداره کل متبوعش در سال ۹۷ دارای اهداف و برنامه‌های ویژه ای است، اظهار داشت: راه‌اندازی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برگزاری کنگره ملی شهدای دانشگاه آزاد اسلامی ازجمله برنامه‌های مهم فرهنگی این اداره کل است.

وی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس و مدافع حرم، برگزاری مسابقه بزرگ فرهنگی هنری با موضوع ایثار، جهاد و شهادت، بزرگداشت آزادسازی خرمشهر، بزرگداشت هفته دفاع مقدس، برگزاری مسابقه کتابخوانی، مسابقات قرآنی، کاشت نهال به نام شهدای دانشگاه آزاد اسلامی و راه‌اندازی کانون های فرهنگی ایثار از جمله برنامه های فرهنگی این اداره کل است.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سامانه جامع اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه با نام «سامانه سجاد» در سال ۹۷ راه‌اندازی خواهد شد.

نصیرزاده اظهار داشت: همچنین راه‌اندازی سامانه آموزشی معتمدین ایثارگران با نام «سامانه سامی»، برگزاری دومین جشنواره آموزشی تحصیلی، ایجاد بانک اطلاعات نخبگان شاهد و ایثارگر، برگزاری جلسات آسیب‌شناسی دانشجویان شاهد و ایثارگر و فعال‌سازی بخش پژوهشی ایثارگران، توجه به نخبگان شاهد و ایثارگر و... از دیگر برنامه‌های آموزشی و دانشجویی این اداره کل است.

وی با اشاره به برنامه‌های اداره کل امور شاهد و ایثارگران درخصوص اساتید این دانشگاه تاکید کرد: راه اندازی بانک اطلاعات اساتید شاهد و ایثارگر، جذب و استخدام متقاضیان شاهد و ایثارگر، جذب و بورسیه دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر، برگزاری همایش سراسری اعضای هیات علمی شاهد و ایثارگر، تدوین کتابچه قوانین و مقررات مربوط به اساتید شاهد و ایثارگر، نشست های علمی و فرهنگی با اساتید شاهد و ایثارگر و... از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تدوین شناسنامه واحدها، مراکز آموزشی و آموزشکده‌های سما، بازدید از ستادهای شاهد و ایثارگر واحدها، برگزاری همایش های استانی و سراسری و تدوین و گردآوری بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های موجود را از جمله برنامه‌های سال ۹۷ امور استان‌های ادره کل امور شاهد و ایثارگران دانست.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار