ما توانستیم ۴۷۱/ فرمانده سپاه بابل خبر داد؛

اعزام ۳۷ دستگاه اتوبوس زائر از بابل به راهیان نور

«مرتضی رمضانی» با بیان اینکه اعزام به اردو‌های راهیان نور در بابل از مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج انجام شد، گفت: ۳۷ دستگاه اتوبوس از بابل به راهیان نور اعزام شده است.
کد خبر: ۲۸۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ - 30March 2018

اعزام 37 دستگاه اتوبوس زائر شهرستان بابل به راهیان نوربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «مرتضی رمضانی» فرمانده سپاه بابل، راهیان نور را موضوع بسیار مهمی دانست و اظهار داشت: راهیان نور کار بزرگ فرهنگی است.

وی افزود: فلسفه راهیان نور زنده نگه داشتن یاد و خاطر و پاسداشت ایثارگری شهدا و جانبازان است که در شرایط سخت مقابل ده‌ها کشور جنگیدند.

رمضانی با بیان اینکه اعزام به اردوهای راهیان نور در بابل از مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج انجام شد، عنوان کرد: ۳۷ دستگاه اتوبوس از بابل به راهیان نور اعزام شده است.

این مسئول هدف از این اعزام‌ها را حضور اولین‌ها به راهیان نور اعلام کرد و گفت: هدف از این اعزام‌ها این است که آرمان‌های شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه انتقال پیدا کند.

وی به نامگذاری سال جدید به عنوان «حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: این شعار توسط رهبری عنوان شد تا همه جامعه اسلامی از مردم و دولت باید پای کار بیایند و از ظرفیت‌ها بهره‌گیری کنند.

رمضانی ادامه داد: بحث معیشت مردم نیز بار دیگر مانند سال‌های گذشته از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد که نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

وی با تاکید بر اینکه اگر جلوی قاچاق کالا از سوی دولت و مسئولان مربوطه گرفته شود، شاهد شکوفایی تولید داخلی خواهیم بود، گفت: خرید کالای ایرانی به اقتصاد و اشتغال جامعه کمک می‌کند.

فرمانده سپاه بابل در پایان با بیان اینکه حمایت از تولیدکنندگان داخلی باید با جدیت پیگیری شود، متذکر شد: کیفیت کالای ایرانی باید افزایش پیدا کند تا مردم برای خرید این کالاها رغبت نشان دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار