رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد؛

سرعت و سبقت غیرمجاز عامل 60 درصد تصادفات 24 ساعت گذشته/ 20 نفر کشته تنها در یک روز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: در 24 ساعت گذشته سبقت و سرعت غیرمجاز عامل وقوع 60 درصد تصادفات بوده است و 20 نفر در این مدت کشته شدند.
کد خبر: ۲۸۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ - 30March 2018

سرعت و سبقت غیرمجاز عامل 60 درصد تصادفات 24 ساعت گذشته/ 20 نفر کشته تنها در یک روزبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «تقی مهری» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اظهار داشت: در مسیر‌های منتهی به شهرهای زیارتی و سیاحتی شاهد حجم بالایی از تردد هستیم و در محورهای شمالی هم به صورت رفت و برگشت مسافران در حال تردد هستند.

وی ادامه داد: عده‌ای از هموطنان در حال بازگشت هستند و این در حالی است که محورهای کرج به چالوس و هراز و قزوین - رشت دارای بار نیمه سنگین و سنگین هستند.

سردار مهری گفت: با توجه به اینکه چند روز بیشتر به پایان تعطیلات باقی نمانده خواهش می‌کنیم از هموطنان که مدیریت زمان در برگشت از سفر داشته باشند و بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در روزهای گذشته و به طور دقیق در 24 ساعت گذشته 60 درصد اصادفات ناشی از سرعت و سبقت غیرمجاز بوده و 30 درصد از تصادفات هم ناشی از عدم توجه به جلو بوده است.

وی افزود: همکاران من در سراسر کشور برای حفظ جان هموطنان مشغول به فعالیت هستند و برخورد با تخلفات را بدون اغماض انجام داده و اعمال قانون می‌کنند.

سردار مهری تصریح کرد: نسبت به سال گذشته در همین ایام کاهش جانباختگان را شاهد هستیم؛ اما در 24 ساعت گذشته 20 نفر کشته شدند.

وی گفت: بیش از 35 نفر طی 48 ساعت گذشته در تصادفات رانندگی کشته شدند و این در حالی است که 58 درصد تصادفات شبانه روز گذشته بین ساعت 16 تا 24 بوده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار