حماس: سیلی محکمی به صورت ترامپ زدیم

جنبش حماس اعلام کرد که فلسطینیان با برگزاری راهپیمایی «بازگشت» توطئه معامله قرن را خنثی و سیلی محکمی به صورت رئیس جمهور آمریکا زدند.
کد خبر: ۲۸۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ - 31March 2018

حماس: سیلی محکمی به صورت ترامپ زدیم

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که ملت فلسطین با برپایی راهپیمایی بزرگ «بازگشت» عملاً توطئه معامله قرن را خنثی کرد و سیلی محکمی به صورت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و دولت آن زد.

فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس اظهار داشت: فلسطینیان با این راهپیمایی ثابت کردند که در مورد اصول و آرمان‌های ملی اجماع و اتفاق نظر دارند و همین اصول و آرمان‌ها عامل اصلی وحدت آنان است و تمامی تلاش‌های توطئه آمیز دشمن صهیونیستی برای تغییر واقعیت محکوم به شکست است.

بر اساس این گزارش، هزاران فلسطینی روز گذشته به‌مناسبت چهل و دومین سالگشت «روز زمین» و به‌منظور تاکید بر حق بازگشت آوارگان فلسطینی راهیپمایی گسترده‌ای را به سمت مرزهای شرقی اراضی اشغالی 1948 برگزار کردند.

هدف فلسطینی‌ها در این راهپیمایی مردمی تأکید بر قطعنامه 194 شورای امنیت سازمان ملل است، قطعنامه‌ای که در بند 11 آن بر حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمینشان اشاره می‌شود.

در جریان برگزاری راهپیمایی حق بازگشت بزرگ فلسطینیان 16 فلسطینی به‌ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به‌شهادت رسیدند و بیش از 1400 تن نیز زخمی شدند

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار