ما توانستیم ۴۸۸/ با حضور مسؤولان صورت گرفت؛

ارزیابی عملکرد نمایشگاه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا در یادمان شهدای رعد

اقدامات فرهنگی نمایشگاه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادمان شهدای قرارگاه رعد پدافند هوایی با حضور مسؤولان و کارشناسان مورد ارزیابی و توجه قرار گرفت.
کد خبر: ۲۸۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ - 31March 2018

عملکرد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش مورد ارزیابی قرار گرفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، اقدامات فرهنگی نمایشگاه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور مسؤولان و کارشناسان مورد ارزیابی و توجه قرا گرفت.

در جریان بازدید از این نمایشگاه، طی مصاحبه‌های متعدد با بازدیدکنندگان، ارائه‌ گزارش راویان پیشکسوت دفاع مقدس و برگزاری جلسه با حضور مسؤولان نمایشگاه و کارشناسان فرهنگی، عملکرد آن‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت.

در این نمایشگاه نقش و عملکرد پدافند هوایی در هشت سال دفاع مقدس با استقرار تجهیزات راداری و موشکی و نمایش جعبه شنی و ماکت منطقه‌ عملیاتی والفجر ۸ به تصویر کشیده شده است.

همچنین تأکید بر نقش قرارگاه «رعد» نیروی هوایی ارتش در دفاع مقدس، به‌ویژه انهدام بیش از ۷۰ فروند از جنگنده‌های دشمن در عملیات والفجر ۸ به ابتکار شهید سرلشکر «منصور ستاری» به این نمایشگاه جلوه‌ خاصی بخشیده است.

سرهنگ نادر احدی جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، پس از این بازدید گفت: نمایشگاه امسال از نوآوری‌های خوبی برخوردار بوده و بسیار مورد استقبال زائران راهیان نور قرار گرفته است.

وی در پایان این بازدید از توجه، حمایت و پشتیبانی امیر فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی ارتش از نمایشگاه پدافند در یادمان دهلاویه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار