سرهنگ بخشنده خبر داد؛

ادامه اجرای طرح والعادیات در ایام تعطیلات نوروز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت صبح امروز از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: در ین طرح تعداد یک هزار و 600 معتاد متجاهر جمع آوری شدند.
کد خبر: ۲۸۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ - 31March 2018

ادامه اجرای طرح والعادیات در ایام تعطیلات نوروزبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «سرهنگ محمد بخشنده» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح والعادیات که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته بود و ماموران این پلیس توانسته بودند امنیت عمومی را به صورت محله محور برای شهروندان ایجاد کند، جمع آوری معتادين متجاهر با اولويت نقاط آلوده و حاشيه اتوبان‌ها بنا به درخواست‌های مردمی، از اواخر سال گذشته آغاز و تا انتهای تعطيلات نوروز در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران این پلیس موفق شدند، تعداد یک هزار و 600 تن از معتادان متجاهر را جمع آوری کنند، افزود: معتادان پس از سیر مراحل قانونی، به مراکز بازپروری دارای مجوز برای بازگشت به زندگی عادی، منتقل خواهند شد.

وی در پايان گفت: کلیه شهروندان می‌توانند به‌طور شبانه روز طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، اخبار و گزارشات خود را اعلام تا در اسرع وقت به درخواست‌های آنان پاسخ داده شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار