ما توانستیم ۴۹۰/ فرمانده سپاه ناحیه مقاومت «سوادکوه شمالی»:

دستاورد راهیان نور، دستیابی جوانان نسل سوم و چهارم به باور و قدرت است

«سید مصطفی موسوی‌نژاد» دستیابی به قدرت، اعتقاد و باور در جوانان نسل سوم و چهارم را دستاورد راهیان نور دانست و گفت: به وسیله راهیان نور برای مقابله با دشمنان آمادگی حاصل شد و با تداوم، این مسیر تفکر را به رخ جهانیان می کشانیم.
کد خبر: ۲۸۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ - 31March 2018

دستیابی به قدرت و باور در جوانان نسل سوم و چهارم دستاورد راهیان نور است«سید مصطفی موسوی‌نژاد» فرمانده سپاه ناحیه مقاومت «سوادکوه شمالی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس، اظهار داشت: ناحیه مقاومت بسیج «سوادکوه شمالی» این توفیق را داشت که در ایام منتهی به پایان سال ۹۶، سه کاروان بسیح محلات خود را برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام کند.

وی افزود: خدا را شاکریم به ندای رهبر معظم انقلاب که در خصوص راهیان نور و اثرات و برکات آن بار‌ها و بار‌ها بیاناتی داشته‌اند، لبیک گفتیم.

موسوی‌نژاد، راهیان نور را باعث تقویت میل به جهاد و شهادت در بین جوانان عنوان کرد و گفت: همچنین ایستادگی در برابر دشمنان انقلاب، نتیجه اعزام به راهیان نور است.

وی دستیابی به قدرت، اعتقاد و باور در جوانان نسل سوم و چهارم را دستاورد راهیان نور دانست و افزود: به وسیله راهیان نور برای مقابله با دشمنان آمادگی حاصل شد و با تداوم این مسیر تفکر را به رخ جهانیان می‌کشانیم.

موسوی‌نژاد خاطرنشان کرد: نکته بسیار مهم این‌جا است که کاروان‌های راهیان نوری که به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند، یک حلقه وصل و نقطه جوش است از رشادت‌ها و فداکاری‌های نسل اول و دوم انقلاب اسلامی به نسل سوم و چهارم که در هشت سال دفاع مقدس جانانه از کشورشان دفاع کردند.

این مسئول از اثرات و برکات راهیان نور به شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: این شهدا محصول همین کاروان‌های راهیان نور و تفکر دفاع مقدس بودند که می‌آمدند در همین مناطق و طلب شهادت از خدا می‌کردند و آن رمز و موفقیتی که باعث شد به مقام بندگی خدا رسیدند، از آثار و برکات حضور در راهیان نور بود که در چند سال اخیر به عینه می‌توان مشاهده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار