امیر ظریفی:

روزانه بالغ بر ۳ هزار نفر از نمایشگاه‌ها و یادمان‌های ارتش در ایام نوروز بازدید کردند

فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش گفت: روزانه بالغ بر 3 هزار نفر طبق آماری که ما تا این لحظه دریافت کرده‌ایم از نمایشگاه‌ها و یادمان‌های ارتش بازدید کردند و این رقم نسبت به سال‌های گذشته رقم قابل ملاحظه‌ای است.
کد خبر: ۲۸۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ - 31March 2018

روزانه بالغ بر ۳ هزار نفر از نمایشگاه‌ها و یادمان‌های ارتش در ایام نوروز بازدید کردندبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس، امیر «علی ظریفی یگانه» ارشد نظامی ارتش در استان خوزستان با اشاره به کاروان‌های راهیان نور اظهار داشت: روزانه بالغ بر 3 هزار نفر طبق آماری که ما تا این لحظه دریافت کرده‌ایم از نمایشگاه ها و یادمان‌های ارتش بازدید کردند و این رقم نسبت به سال‌های گذشته رقم قابل ملاحظه‌ای است.

وی ادامه داد: استان خوزستان شهدای زیادی را در راه کشور و انقلاب تقدیم کرد و وجب به وجب خاک خوزستان متبرک به خون‌های پاک شهداست.

ظریفی با اشاره به لزوم اشاعه بیشتر فرهنگ دفاع مقدس تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از تاریخ دفاع مقدس است و باید برای اشاعه و ترویج این فرهنگ ناب تلاش زیادی صورت گیرد، ارتش جمهوری اسلامی ایران در این حوزه فعالیت های زیادی را به ویژه در منطقه خوزستان انجام داد که در نوع خود بی نظیر است.

فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: نمایشگاه ها و یادمان های، آب تیمور، دهلاویه، چذابه، رمضان و... در ایام راهیان نور برنامه‌ها و فعالیت های فرهنگی مطلوبی را برای کاروان های راهیان نور مهیا کردند که بازتاب خوبی را به همراه داشته است.

ظریفی در ادامه به حضور پر شور مردم به خصوص جوانان عزیز در مناطق عملیاتی اشاره و تصریح کرد: امسال شاهد حضور خیل عظیم مردم در قالب کاروان های راهیان نور به سرزمین خوزستان بودیم البته این حضور به دعوت و میزبانی خود شهدا بوده و نشان از تاثیر گذاری فرهنگ ناب دفاع مقدس دارد.

فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش گفت: ملت شریف ایران قدردان خون شهدا و ادامه دهنده راه آنان هستند و با حضور در این مناطق علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، پشتیبانی خود از ولایت را بار دیگر به جهانیان نشان می‌دهند.

ظریفی به نوآوری‌ها در نحوه برپایی یادمان ها اشاره کرد و افزود: امسال در تمامی نمایشگاه ها و یادمان ها برنامه های جدیدی را نسبت به سال های گذشته ایجاد کرده ایم، در نمایشگاه آب تیمور فضای بیشتری از تجهیزات و ابداعات نظامی و فرهنگی را گنجانده‌ایم، در دهلاویه که یادمان پر جمعیت ارتش است غرفه هوانیروز و تجهیزاتی از پدافند هوایی را مستقر کرده‌ایم که بازدیدکننده‌ها بتوانند از نزدیک با دستاوردهای ارتش آشنا شوند.

وی همچنین به غرفه عضویابی ارتش در یادمان ها اشاره کرد و گفت: طرح نو امسال ایجاد غرفه عضویابی در ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که چنانچه جوانان عزیزمان تمایل داشته باشند لباس مقدس سربازی در ارتش را بپوشند با مراجعه به این غرفه‌ها ثبت نام می کنند و همکاران عزیزمان پس از بررسی با آنها تماس و چنانچه مشکلی نداشته باشند از این طریق می توانند جذب ارتش جمهوری اسلامی ایران شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار