سردار رحیمی در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

لزوم اهتمام شهروندان به شئونات اسلامی در روز طبیعت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با توجه به همزمانی روز طبیعت با شهادت حضرت زینب کبری (س) شهروندان شئونات اسلامی را رعایت کنند.
کد خبر: ۲۸۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ - 01April 2018

لزوم توجه شهروندان به شئونات اسلامی در روز طبیعتسردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، ضمن تبریک فرا رسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مردم در روز 12 فروردین 58 پای صندق‌های رای رفتند و با بالاترین میزان رای جمهوری اسلامی ایران را انتخاب کردند.

وی ادامه داد: دشمن در طول این سال‌ها در پی ناامن کردن ایران بود که خوشبختانه با رهبری داهیانه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان دشمن تا به امروز نتوانسته برنامه‌های خود را عملی کند و شکست خورده است و قطعا با وجود ملتی هوشیار و ولایتمدار هرگز به اهدافش نخواهد رسید.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به ناامنی‌های ایجاد شده در کشورهای همسایه اظهار داشت: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران با وجود رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های فرزندان خود در نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی تا به امروز توانسته امنیت مثال‌زدنی را برای مردم به ارمغان بیاورد.

سردار رحیمی در بخش دیگری با اشاره به 13 فروردین روز طبیعت و همزمانی آن با شهادت حضرت زینب کبری (س) گفت: پلیس در روز طبیعت در کنار شهروندان است و امنیت را برای آن‌ها برقرار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در روز 13 فرودین پلیس به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند، خاطرنشان کرد: به دلیل همزمانی روز طبیعت با شهادت حضرت زینب کبری (س) انتظار داریم، شهروندان شئونات اسلامی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها