در دیدار عیدانه مقام معظم رهبری با خانواده شهدای فاطمیون مطرح شد؛

ماجرای اطلاع قبلی شهید «محرابی» از حضور مقام معظم رهبری در منزلش

خانواده شهید «حسین محرابی» ماجرای اطلاع قبلی شهید از حضور مقام معظم رهبری در منزلشان را در دیدار با رهبری عنوان کردند.
کد خبر: ۲۸۵۱۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ - 01April 2018

ماجرای اطلاع قبلی شهید «محرابی» از حضور مقام معظم رهبری در منزلشگروه حماسه و جهاد دفاع پرس: رهبر معظم انقلاب در هفتمین روز از سال جدید و همزمان با میلاد امام جواد (ع) به دیدار دو خانواده شهید فاطمیون در مشهد رفتند. خانواده شهیدان «حسین محرابی» و «مصطفی عارفی» از شهدای ایرانی لشکر فاطمیون دقایقی را میزبان پدر معنوی خود بودند.

«بی بی مرضیه بلدیه» همسر شهید حسین محرابی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس در خصوص حضور مقام معظم رهبری در منزل شهید اظهار داشت: هفتمین روز عید و شب میلاد امام جواد ساعت 9 شب بود که مقام معظم رهبری به منزل ما تشریف آوردند، خیلی خوشحال شدیم و حس معنوی بسیار بالایی در خانه حاکم بود.

وی از آمادگی قبلی خود برای حضور رهبری اشاره کرد و افزود: پیش از حضور ایشان به ما گفتند که آقای رئیسی قرار است، بیاید ولی ما می‌دانستیم میهمان حضرت آقاست، در واقع دخترم زینب چند روز پیش خواب دیده بود که مقام معظم رهبری به منزلمان می‌آید، وقتی ایشان را دیدیم ذوق زده شدیم، توان صحبت و یا کاری را نداشتیم خوشبختانه خود حضرت آقا به خوبی جلسه را مدیریت کردند.

همسر شهید محرابی به خاطره‌ای از شهید اشاره کرد که پیش از شهادت خبر آمدن مقام معظم رهبری را به خانواده اطلاع داده بود و گفت: شهید محرابی لحظه آخری که می‌خواست به جبهه برود به ما گفت قطعا من شهید می شوم و حضرت آقا به منزل ما می آید، سلام من را به ایشان برسانید و بگویید ببخشید که یک جان بیشتر نداشتم تا تقدیمتان کنم. وقتی این را به مقام معظم رهبری گفتم ایشان گفتند که خوشحالم در منزل شهید هستم. شهید گفته بود که تا قبل از حضرت آقا هیچ مسوولی به منزل ما نمی آید که واقعا هم همینطور شد وقتی موضوع را به مقام معظم رهبری گفتم ایشان پرسید چه مدت از شهادت می‌گذرد؟ گفتم یک سال و چهار ماه، ایشان فرمودند ببخشید که دیر آمدم. گفتم این چه حرفیست منت سر ما گذاشتید.

بلدیه بهترین بخش این دیدار را دعای مقام معظم رهبری در حق همسرش دانست و بیان داشت: برایم جالب بود که حضرت آقا در لحظه ورودشان دعا کردند که شهید با پیامبر محشور شود. نگاه ایشان به ما و بچه‌ها بسیار شیرین بود.

همسر شهید تصریح کرد: زمانی که زینب ماجرای خواب چند روز پیشش را که خبر از حضور حضرت آقا داشت در جمع تعریف کرد ایشان گفتند که از دل پاک این بچه‌هاست که برخی مسائل را می‌فهمند و فرمودند در دیدارهای قبلی با خانواده شهدا این اتفاق تکرار شده است که کسی در خواب از حضور ما مطلع شده است این نشان از این دارد شهدا عند ربهم یرزقون هستند. ایشان ادامه دادند که شهدا به ما لبخند می‌زنند، همه عرفا، صلحا و ما به مقام شهدا غبطه می‌خوریم، گفتم آقا شما چرا؟ شما که شهید زنده هستید، فرمودند ما هم به مقام شهدا غبطه می‌خوریم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری قرآنی تبرکی به ما هدیه داد و یکی از انگشترهای دستشان را به زینب و فاطمه و یکی دیگر را به محمد مهدی تقدیم کردند که این بالاترین نعمت و هدیه بود.

انتهای پیام/ 141

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
فاطمه رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
0
درود و سلام برامام خامنه ای و همه شهیدان
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار