در آخرین روز ارودهای راهیان نور دریایی؛

486 نفر از جزیره هرمز بازدید کردند

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان 12 فروردین را پایان اعزام راهیان نور دریایی اعلام کرد و گفت: در این روز 486 نفر از جزیره هرمز بازدید کردند.
کد خبر: ۲۸۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ - 03April 2018

486 نفر به اردوهای راهیان نور دریایی در هرمزگان اعزام شدند«رسول جهانداری» مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در بندرعباس اظهار داشت: از 25 اسفند سال گذشته تا 12 فروردین 97 بالغ بر 11 هزار و 986 نفر به اردوهای راهیان نور خلیج فارس اعزام شدند که در آخرین روز این اردوها 486 نفر از مناطق مختلف هرمز بازدید کردند.

وی ادامه داد: اردوهای راهیان نور دریایی خلیج فارس هر روز در دو نوبت صبح و عصر در قالب یک شناور دریایی به مقصد جزیره و تنگه هرمز انجام می گرفت.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه این اردوها کاملا رایگان بوده بیان داشت: بازدید از یادمان شهدای گمنام، مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، قلعه پرتغالی ها، بهره مندی از روایتگری راویان دفاع مقدس از جمله برنامه های هر روز این اردوها بود.

جهانداری گفت: در طول مسیر نیز برنامه های مختلف فرهنگی در قالب خاطره‌گویی، دلنوشته، روایتگری راویان و سایر مسابقات مختلف فرهنگی ویژه خانواده‌ها برگزار می‌شد.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان‌ نور دریایی از سال 89 با شرکت 3 هزار نفر در بندرعباس آغاز شد، یادآور شد: از ابتدای شروع راهیان نور دریایی خلیج فارس تا 12 فروردین امسال بالغ بر 11 هزار و 986 نفر با رشادت‌های شهدای خلیج فارس آشنا شدند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در پایان آمار اعزام به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس را بالغ بر 5 هزار و 600 نفر اعلام کرد که در چندین کاروان از شهرستان های هرمزگان به این اردوها اعزام شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها