نقوی‌حسینی:

سازمان ملل با سکوت خود زمینه‌ساز جنایات صهیونیست‌هاست/ کشورهای اسلامی به وظیفه‌شان در قبال قدس عمل کنند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مدعیان حقوق بشری که به راحتی از کنار اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها می‌گذرند، زمینه‌ساز جنایات آنها هستند، گفت: سازمان ملل نیز با سکوت خود عامل کشتار مردم فلسطین است.
کد خبر: ۲۸۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ - 03April 2018

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سید حسین نقوی‌حسینی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به جنایت اخیر صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن مردم فلسطین اظهار داشت: سازمان‌های حقوق بشری که همیشه ادعای دفاع از مردم دنیا را دارند در مقابل جنایات صهیونیست‌ها سکوت کرده‌اند و این امر به یک رویه همیشگی تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: مدعیان حقوق بشر به ویژه کشورهای غربی که فریادهایشان گوش فلک را کر کرده است به راحتی از کنار اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها می‌گذرند و زمینه‌ساز جنایات آنها هستند، سازمان ملل نیز با سکوت خود عامل کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه برخی رژیم‌های مرتجع منطقه عامل ایجاد شکاف بین کشورهای مسلمان هستند، افزود: اگر کشورهای اسلامی با یکدیگر اتحاد داشتند صهیونیست‌ها هیچ‌گاه جرأت چنین اقداماتی را به خود نمی‌دادند.

وی در پایان متذکر شد: دفاع از قدس وظیفه همه مسلمانان جهان است و همه کشورهای اسلامی باید به وظیفه خود عمل و از مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی دفاع کنند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها