مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

فعالیت گروه‌های جهادی تا 25 فروردین در سیستان و بلوچستان ادامه دارد

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت گروه‌های جهادی اعزامی به 12 ناحیه سرزمینی و شهرستانی و مناطق محروم این استان تا 25 فروردین ادامه دارد.
کد خبر: ۲۸۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ - 03April 2018

فعالیت گروههای جهادی تا 25فروردین ادامه داردبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، سرهنگ پاسدار «علی اکبر جعفری» مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در نوروز و سال ۹۷ همانطور که انتظار می‌رفت بیشتر از حدی که ما برنامه ریزی کرده بودیم، جوانان در گروه‌های مختلف برنامه‌های جهادی خودشان را در دستور کار اجرایی گذاشته بودند.

وی با اشاره به این مطلب که تا قبل از عید نوروز ۴۷ گروه جهادی سازماندهی شده بودند که در مناطق محروم حضور داشته باشند، گفت: در ایام نوروز تعداد گروه‌ها افزایش پیدا کرد و تا این لحظه بالغ بر ۵۰ گروه جهادی به سرتاسر استان در ۱۲ ناحیه سرزمینی و شهرستان حضور پیدا کرده اند که فعالیت‌های بسیار زیبا، اثر بخشی را ارائه کرده‌اند.

جعفری به حضور بیش از ۳۰۰ جهادگر بسیجی خواهر اعم از شیعه و سنی در گروه‌های جهادی نوروز ۹۷ اشاره کرد و افزود: هزار و ۱۷۰ جهادگر برادر نیز در بازده زمانی ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۲۵ فروردین ۹۷ با حضور در مناطق محروم و ارائه خدمت بی‌منت به نیازمندان فعالیت‌های خود را آغاز که تا این لحظه فعالیت‌های خوبی داشته‌اند.

این مسئول استفاده از ظرفیت خیرین توسط گروه‌های جهادی را نکته مثبت و حائز اهمیت عنوان کرد و متذکر شد: گروه‌های جهادی با استفاده از ظرفیت خیرین و جمع آوری آورده از نظر مبلغی و مصالح هم درساخت مساجد و هم سرویس‌های بهداشتی و غسالخانه در مناطق محروم سیستان و بلوچستان کار اثر بخش و خوبی را اجرا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار